خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/20 - 10:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
صبح امروز انجام شد:

بازدید اعضای کمیسیون آموزش از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز / اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در حال نهایی شدن است

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی در اولین برنامه کاری امروز خود از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در نخستین برنامه کاری امروز خود در سفر به استان آذربایجان شرقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز بازدید کردند.



در این بازدید که معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نمایندگان را همراهی می کرد، اعضای کمیسیون آموزش با ظرفیت های آموزش های مهارتی در استان آذربایجان شرقی آشنا شده و مشکلات و موانع آموزش فنی و حرفه ای را از زبان مربیان کادر فعال در مرکز آموزش و فنی و حرفه ای جویا شدند.



از جمله موانع مطرح شده در این نشست کمبود تجهیزات و همچنین میزان ساعات آموزشی مربیان سازمان فنی و حرفه ای بود که با حقوق آنان مطابقت نداشت.



حسین حق وردی رئیس کمیته آموزش فنی و حرفه ای کمیسیون آموزش در این بازدید با اشاره به نهایی شدن اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در کمیته مذکور عنوان کرد: با تصویب اساسنامه این سازمان منابع مالی جهت رفع نواقص و مطالبات مربیان پیش بینی شده که انتظار داریم در صورت تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای با همکاری دولت نسبت به تبدیل وضعیت مربیان سازمان از کارمندی به آموزشی و تجهیز کارگاه ها اقدامات لازم صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361471
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم