خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/19 - 15:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور خبر داد:

بازدید اعضای کمیسیون آموزش از مجتمع تحقیقاتی- صنعتی شهدای جهاد دانشگاهی

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی- صنعتی شهدای جهاد دانشگاهی خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در تشریح برنامه امروز (دوشنبه، 19 مهرماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی بود، عنوان کرد: در جریان این بازدید ابتدا از پمپ درون چاهی نفت (ESP)، مرکز ماشین های الکترونیکی واحد خواجه نصیر بازدید به عمل آمد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه از پروژه ابر خازن، مربوط به پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و همچنین پروژه طول پرورش ماهی در قفس مربوط به واحد امیرکبیر بازدید به عمل آمد.



وی یادآور شد: همچنین از مرکز اصلاح نژاد دام های سنگین- بایو قارم پژوهشگاه ابن سینا و مبدل ها و منابع تغذیه صنعتی فشار قوی الکتریکی واحد علم و صنعت بازدید شد.











بازدید کمیسیون آموزش از مجتمع جهاد دانشگاهی


 



حاجی پور یادآور شد: آفت کش های گیاهی، داروهای گیاهی جایگزین آنتی بیوتیک طیور مربوط به پژوهشکده گیاهان دارویی آخرین پروژه مورد بازدید اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات از مجتمع تحقیقاتی صنعتی شهدای جهاد دانشگاهی بود.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: در جریان این بازدیدها متولیان و مسئولان جهاد دانشگاهی خواستار رفع موانع و مشکلات پیش رو و ارتباط موثر جهاد دانشگاهی با حوزه های کشاورزی، صنعت، به ویژه با وزارتخانه های نفت، صمت و جهاد کشاورزی شدند که در این رابطه مسائل و موانع بیان شده با معاونت علمی رئیس جمهور مطرح و برای آن برنامه ریزی و چاره اندیشی صورت گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 328701
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار