خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/24 - 13:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه مجلس :

ایمان و امید اکسیر رهایی بخش کشور است/ تبلور رشد یافتگی ایران در برنامه هفتم توسعه

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم خانه ملت در تدوین برنامه هفتم توسعه، گفت: ظرفیت سازی برای جهش کشور در عرصه پیشرفت آرمانی مسئولیت مشترک دولت و مجلس است.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری به نقش و جایگاه تأثیرگذار مجلس در تدوین برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: ظرفیت های قانونی کشور برای غلبه بر چالش های پیش رو فراتر از مشکلات است.



وی، توجه به اقتصاد دانش بنیان را ظرفیت پایدار و نوین عرصه حکمرانی دانست و افزود: واگذاری فعالیت های اقتصادی به عاملان مردمی این عرصه، نقطه کانونی برنامه هفتم توسعه است. رشد ظرفیت های اقتصادی کشور در گرو توجه به رونق تولید، اشتغالزایی و مهار تورم است.



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در عرصه حکمرانی بویژه فعالیتهای اقتصادی موجب تولید امنیت و پیشرفت همه جانبه خواهد شد.



عضو مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر شناخت مؤلفه های اساسی رشدیافتگی از سوی خانه ملت، افزود: مجلس شورای اسلامی بهره گیری از حداکثر منابع و قابلیت های عرصه پیشرفت و بالندگی را در دستور کار دارد.



کریمی فیروزجایی با بیان اینکه وجود مشکلات در کشور به معنای بن بست نیست اظهار کرد: نظام اسلامی با عبور از دالان پرپیچ و خم مشکلات در ۴۴ سال گذشته نشان داد که اداره کشور با بن بست مواجه نیست.



سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس با اشاره به نقش اراده ها در پیمایش مسیر نورانی انقلاب افزود: دشمن اکنون ایمان و امید مردم ایران که اکسیر رهایی بخش مشکلات کشور است را نشانه گرفت.



وی، هم افزایی ملی در بخش های گوناگون اداره کشور را نیاز ضروری عنوان و تصریح کرد: افزایش امید و نشاط اجتماعی با تقویت روحیه انقلابی و جهادی مسئولان حاصل خواهد شد.



عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: دولت مردمی و مجلس انقلابی در هم افزایی ستودنی مسیر خدمت رسانی به مردم را بدون توجه به حاشیه ها تداوم می بخشند. کشور در برنامه هفتم توسعه به نماد رشدیافتگی در عرصه حکمرانی ایرانی اسلامی تبدیل خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363396
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم