خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/04 - 10:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه با اشاره به سرآمد بودن کشور در برخی از رشته های ورزشی در دنیا:

ایران توانایی تبدیل شدن به قطب بزرگ پرورش نیروی ورزش حرفه ای را دارد

رئیس کمیته تربیت بدنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید به موفقیت ایران در تربیت ورزشکاران ماهر در حوزه فوتسال، گفت: سرمایه گذاری در ورزش نه تنها هزینه نیست بلکه بازگشت سرمایه هم محسوب می‌شود، در بسیاری از رشته‌های ورزشی، ایران توانایی تبدیل شدن به قطب بزرگ پرورش نیرو برای حضور در باشگاه‌های بزرگ جهانی دارد، یکی از مسئولیت‌های وزارت ورزش و جوانان براساس قانون تقویت رشته‌های پایه، مزیت دار و مدال آور است که قابلیت تمرکز برای آنها وجود دارد در دستور کار خود قرار دهد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه در مورد کارخانه بازیکن سازی ایران در فوتبال و فوتسال، گفت: ما در برخی از رشته های ورزشی در جهان نه تنها سرآمد هستیم بلکه ظرفیت تربیت نیرو و رشد مهارت افراد برای حضور آنها در میادین بین المللی و باشگاه‌های معتبر جهانی را هم داریم.



نماینده مردم شهرکرد، بن سامان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موفقیت ایران در تربیت ورزشکاران ماهر در حوزه فوتسال، ادامه داد: ایران نه تنها در تربیت ورزشکاران رشته فوتسال در سطح جهان همیشه پیشرو بوده بلکه در بسیاری از رشته‌های ورزشی همچون کشتی، فوتسال، والیبال، بسکتبال، رشته‌های رزمی، قایقرانی و…. پیشران است.



رئیس کمیته تربیت بدنی در مجلس یازدهم تاکید کرد: سرمایه گذاری در ورزش نه تنها هزینه نیست بلکه بازگشت به سرمایه هم محسوب می‌شود، باید در بسیاری از حوزه‌های ورزشی سرمایه گذاری کنیم، توجه و تمرکز به نظام رشد و تربیت قهرمانان ما باید براساس پایه مزیت‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور باشد.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در بسیاری از رشته‌های ورزشی ایران توانایی تبدیل شدن به قطب بزرگ پرورش نیرو برای حضور در باشگاه‌های بزرگ جهانی را دارد، یکی از مسئولیت‌های وزارت ورزش و جوانان براساس قانون تقویت رشته‌های پایه، مزیت دار و مدال آور است که قابلیت تمرکز برای آنها وجود دارد و باید در دستور کار خود قرار دهد که علاوه بر تامین نیاز کشور در حوزه ورزش بتواند کشور را به قطب پرورش ورزشکاران در تمام رشته‌های ورزشی تبدیل کند./

  • کد خبر : 372023
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار