خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/21 - 17:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

اقدامات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه هفتم توسعه مورد حمایت قرار می‌گیرد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست مشترک اعضای کمیسیون با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، با برشمردن اقدامات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و فناوری و رویکرد ارتقای حقوق و مزایا در این دانشگاه، گفت: اقدامات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه هفتم توسعه مورد حمایت قرار می‌گیرد.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه 21 خردادماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد و معاونان وی مهمان کمیسیون آموزش بودند که گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی آن دانشگاه ارائه شد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه نمایندگان حاضر در این نشست نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و دغدغه‌ها و مسائل مد نظر خود را برای ارتقای جایگاه علمی دانشگاه آزاد بیان کردند.



حاجی پور رویکرد دانشگاه آزاد در ارتقای حقوق اعضای هیأت علمی و کارمندان و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد را مثبت ارزیابی و یادآوری کرد: تلاش‌های مثبتی در دانشگاه آزاد با مدیریت دکتر طهرانچی در حال انجام بوده که باید در برنامه هفتم توسعه نیز این برنامه‌ها مورد حمایت قرار گیرد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با یادآوری آمار بالای دانشجوی تحت پوشش دانشگاه آزاد، گفت: از میان حدود 12 میلیون دانشجو در کشور، 7 میلیون دانشجو در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند که به همین دلیل ضرورت دارد، در این نشست همچنین در خصوص توجه به استان‌ها و تقویت هیأت علمی دانشگاه آزاد به ویژه در استان‌های کم جمعیت تأکید شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363135
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم