خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/14 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس طی پیامی:

آیت الله صافی گلپایگانی دین خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا کردند

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید با تربیت شاگردان برجسته، تالیف آثار گرانبها، مبارزه با جریانات خرافی و انحرافی و حضور مناصب حساس سیاسی، دین خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن کامل پیام عطاء الله رفیعی آتانی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



انالله و انا الیه راجعون



ارتحال فقیه نامدار، مدافع حریم اسلام ومکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، دلسوز امت و نظام اسلامی و مرجع بزرگ و عظیم الشان جهان تشیع یار و همراه همیشگی امام و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی موجب تاسف و تاثر شدید هم مردم شد.



مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در طول دوران عمر بابرکت خود، خدمات بسیار بزرگی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی وسیاسی به ملت بزرگ ایران و دنیای اسلام ارائه دادند.



ایشان به عنوان یکی از شاگردان برحسته امام راحل و سایر مراجع پیشین با تربیت شاگردان برجسته و تالیف آثار گرانبهای مفید علمی در حوزه های علمیه و مبارزه با جریان های منحرف و حضور در منصب های مهمی مانند شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، دین خود را به نظام مقدس اسلامی ادا کردند. 



با تسلیت ارتحال این عالم ربانی و فقیه بزرگ جهان تشیع به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع بزرگ شیعه و عموم شیعیان و ملت ایران بویژه بیت شریف ایشان از خداوند بزرگ می خواهیم که راهشان پررهرو بماند./



پایان پیام

  • کد خبر : 336743
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار