خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/11 - 12:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نادری:

آموزش و پرورش برای جمع‌آوری مدارس کپری و کانکسی زمان تعیین کند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به فوت دومین دانش آموز حادثه آتش‌سوزی فضای آموزشی کانکسی دزفول، خواستار تعیین زمان از جانب آموزش و پرورش برای جمع آوری مدارس کپری و کانکسی شد.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به فوت دومین دانش آموز مدرسه کانکسی دزفول، عنوان کرد: متأسفانه در این حادثه بسیار تلخ و دردناک، ایمنی در فضای اسکان یا مکان استراحت به هیچ عنوان رعایت نشده و مسئولان آموزش و پرورش و مقصران حادثه باید در این خصوص پاسخگوی این سهل انگاری محرز باشند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش برای جمع‌آوری مدارس کپری و کانکسی، باید زمان تعیین کند؛ حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در دزفول و سوختن معلمان و دانش آموزان در آن را بسیار جانگداز و غم انگیز خواند که کمیسیون آموزش مجلس پیگیر ابعاد و علل حادثه خواهد بود. 



وی از بررسی علت و مقصران احتمالی این حادثه در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و گفت: از آموزش و پرورش خواهیم خواست تا نسبت به جمع آوری مکان‌های ناامن مرتبط با فضاهای آموزشی به ویژه مدارس کپری و‌کانکسی؛ زمان تعیین کند.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جان دانش آموز، مهم‌ترین اصل در حوزه آموزش برای ما است و به همین دلیل امسال در لایحه بودجه 1400 رقم قابل توجهی معادل  2 هزار میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس فرسوده در نظر گرفته شده است. آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود باید اعلام کند تا چه زمانی می‌تواند نسبت به جمع آوری این مدارس نا ایمن اقدام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 313012
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار