خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/25 - 09:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
آیت الله سعیدی در دیدار با اعضای فراکسیون دانشگاهیان:

گروه‌های سیاسی در مواجهه با هم سعه صدر بیشتری داشته باشند

امام جمعه قم در دیدار با اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس بر لزوم تعامل گروه‌های سیاسی مختلف در کنار یکدیگر تاکید کرد و گفت: اختلاف عقاید در جامعه طبیعی است ولی متاسفانه برخی افراد که انقلاب را درک نکرده‌اند برخورد نامناسبی با افراد تربیت شده در انقلاب دارند در صورتیکه گروه‌های سیاسی باید در مواجهه با هم سعه صدر بیشتری داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، جمعی ازاعضای فراکسیون دانشگاهیان صبح امروز پنج شنبه – 25 فروردین ماه – با سفر به قم بعد از زیارت مرقد حضرت معصومه، در نشستی کوتاه با "آیت الله سعیدی"  تولیت آستان مقدس حضرت معصومه به بررسی برخی مسائل روز کشور پرداختند.



"مصطفی کواکبیان" رئیس فراکسیون دانشگاهیان در این نشست هدف از سفر فراکسیون دانشگاهیان به قم را کسب رهنمود از مراجع قم درباره برخی دغدغه‌های مجلس عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی با ظهور و بروز فرقه‌های انحرافی ، جامعه نیازمند ایفای نقش جدی‌تر علما است.



وی خطاب به ایت الله سعیدی افزود: در مقطعی که جهان اسلام در حال تحولات عظیمی است و ظالمان از همه طرف مسلمانان و بخصوص شیعیان را تحت فشار قرار داده‌اند، مظلومان جهان نیازمند پناه بردن به مرجع و پناهگاهی هستند که این مرجع چیزی جز محضر علما نیست.



آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این نشست با اشاره به ظهور فرقه‌های انحرافی بر لزوم فعالیت مستمر حوزه و دانشگاه و همکاری مجلس و دولت برای مقابله با این پدیده‌ها تاکید کرد.



امام جمعه قم با اشاره به برخی فرقه‌های انحرافی که درباره ظهور امام عصر(عج) اقدام به نشر اکاذیب می کنند گفت: این افراد به دنبال چیزی جز منافع شخصی خود نیستند و وجود مبارک امام زمان (عج) را تنها بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شخصی خود قرار داده‌اند.



وی همچنین بر لزوم تعامل گروه‌های سیاسی مختلف در کنار یکدیگر تاکید و خاطرنشان ساخت: اختلاف عقاید در جامعه طبیعی است ولی متاسفانه برخی افراد که انقلاب را درک نکرده‌اند برخورد نامناسبی با افراد تربیت شده در انقلاب دارند در صورتیکه گروه‌های سیاسی باید در مواجهه با هم سعه صدر بیشتری داشته باشند.



اعضای فراکسیون دانشگاهیان را در سفربه قم  " مصطفی کواکبیان" نماینده سمنان و مهدیشهر، "عسگر جلالیان" نماینده دیر و کنگان، "حجت‌الله رحمانی" نماینده الیگودرز، "سعدالله نصیری قیداری" نماینده زنجان و طارم، "محمدعلی دلاور" نماینده درگز، "سید علی محمد موسوی مبارکه" نماینده مبارکه و " سید فاضل موسوی" نماینده خدابنده تشکیل می دهند.

  • کد خبر : 43355
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار