خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/13 - 13:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
دلخوش مشکلات گمرک را تشریح کرد؛

کاهش 30 درصدی گمرک‌های غیر فعال کشور

رئیس فراکسیون گمرک مجلس، با بیان اینکه نشست این فراکسیون تا قبل از پایان سال 89 برگزار می‌شود، گفت: کاهش 30 درصدی گمرک‌های غیر فعال کشور در راستای اجرای قانون پنجم توسعه، راهکار برطرف کردن مشکلات گمرک است.


"سید کاظم دلخوش اباتری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه سه‌هفته است که نشست‌های فراکسیون گمرک برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: جا‌به‌جایی رئیس سازمان گمرک کشور، علت اصلی برگزار نشدن نشست‌های این فراکسیون است.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که نشست فراکسیون گمرک، حتما تا قبل از پایان سال جاری، برگزار می‌شود، گفت: بحث درباره قانون گمرک و اطلاع رسانی دقیق هیأت رئیسه درباره مسائل گمرکی، از دستورکارهای این نشست است.



چشم اقتصاد کشور با کمبود امکانات روبه رو‌است



دلخوش با تأکید بر این که گمرک کشور به علت کمبود امکانات، در رسیدن به اهداف خود با مشکل رو‌به‌رو است، افزود: گمرک چشم اقتصادی کشور است  و امیدواریم با توجه به قانون جدید گمرک، مشکلات این بخش برطرف شود.



نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، درباره راهکارهای برطرف کردن مشکلات بخش گمرک در کشور، گفت: کاهش 30 درصدی گمرک‌های غیر فعال کشور در راستای اجرای قانون پنجم توسعه و همچنین افزایش 2 درصدی درآمد گمرک از محل تعرفه واردات، راهکارهای مقابله با مشکلات این بخش است.

  • کد خبر : 39673
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار