خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/03 - 17:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
فراکسیون دانشگاهیان مجلس با صدور اطلاعیه‌ای خواستار شد؛

پیگیری جدی موضوع ترور شهید رضایی‌نژاد از سوی دستگاه‌های ذیربط

فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید "داریوش رضایی نژاد" خواستار پیگیری جدی دستگاه‌های ذیربط انتظامی، امنیتی و قضایی برای معرفی و مجازات عاملان آن شد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)،  در متن اطلاعیه فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی آمده است:



بسمه تعالی



یکبار دیگر دست جنایتکار و مزدور قدرت های استکباری قلب یکی دیگر از دانشگاهیان را نشانه گرفت و با ترور ناجوانمردانه شهید داریوش رضایی نشان داد که دانشگاهیان متعهد و متخصص، خار چشم دشمنان آگاهی و دانش ورزی و علم آموزی در ایران اسلامی هستند.



فراکسیون دانشگاهیان ضمن عرض تسلیت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در سردشت به دست گروهک پژاک به شدت این اعمال تروریستی را محکوم نموده و از دستگاه های ذیربط انتظامی، امنیتی و قضایی می خواهد تا هرچه سریعتر عاملان ترور ناجوانمردانه شهید داریوش رضایی نژاد را معرفی و مجازات نمایند.



بی شک اگر تدبیر همراه با مدیریت دستگاه انتظامی و اگر سرعت همراه با دقت دستگاه امنیتی و اگر قاطعیت همراه با عدالت دستگاه قضایی کارآمدتر شود قطعاً نباید شاهد این گونه حوادث دلخراش باشیم. به هر حال مردم انتظار دارند دستگاه اطلاعاتی و قضایی علاوه بر اینکه نتایج قبلی جنایت ترور شهیدان استاد دکتر علیمردانی و استاد دکتر شهریاری را به اطلاع افکار عمومی می رساند در اسرع وقت آخرین اخبار و پیگیری های مربوط به ترور شهید رضائی نژاد را نیز به آگاهی مردم برساند.

  • کد خبر : 54837
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار