خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/14 - 17:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

پیام تسلیت فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در پی درگذشت سرلشگر بسیجی دکتر فیروزآبادی

فراکسیون دفاع و اقتدار ملی طی پیامی درگذشت سرلشگر بسیجی دکتر فیروزآبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی به مناسبت درگذشت سرلشگر بسیجی دکتر فیروزآبادی پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح ذیل است؛



درگذشت سردار سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح موجب تاثر گردید.



سردار فیروزآبادی با شناخت عمیق و درک واقعی از رخدادهای داخلی و تهدیدات بین المللی و نیز دشمن شناسی، سراسر عمر پربرکت خود را صادقانه صرف اعتلای نظام و آرمانی های ایران اسلامی نمود. ایشان با مجاهدت خالصانه و ایفای نقش مهم در ارتقای توان دفاعی کشور، در قامت بسیجی، با تمام وجود زندگی خود را برای اسلام و دفاع از حریم ولایت، صرف خدمت به ملت کرد.



هم افزایی و هماهنگی نیروهای مسلح در دوره مسئولیت ایشان در سمت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، نقش ماندگار در ارتقای توان دفاعی کشور داشت و این سردار سرافراز با ایجاد هماهنگی و انسجان بین ارگان نیروهای مسلح، برگ زرینی بر تاریخ خدمات خود بر جای گذاشت.



اعضای فراکسیون دفاع و اقتدار ملی، درگذشت این خدمتگزار صدیق را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (دام‌عزه)، عموم فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و خانواده آن عزیز سفر کرده، تسبیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از پیشگاه حضرت احدیت مسالت می نماید.



فراکسیون دفاع و اقتدار ملی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 326466
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار