خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/01/19 - 15:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
اصولگرایان مجلس خواستار شدند

پرهیز فراکسیون‌ها از انتخاباتی کردن فضای مجلس

**عضو فراکسیون اصولگرایان اعلام کرد که این فراکسیون از همه فراکسیون‌ها می‌خواهد فضای مجلس را انتخاباتی نکنند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "ستار هدایت خواه" در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاری با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: در این جلسه در مورد پیام نوروزی مقام معظم رهبری، رابطه با آمریکا و موضوع انتخابات بحث و بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه سال جاری سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است، افزود: فراکسیون اصولگرایان مجلس در نظر دارد به صورت جدی به این مساله بپردازد و با نگاهی طولانی مدت به اصلاح الگوی مصرف، از کارهای صوری و تشریفاتی پرهیز کند.

هدایت خواه در خصوص موضوع رابطه با آمریکا که در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفته بود، گفت: حرف نهایی در این زمینه را مقام معظم رهبری خواهد زد و مجلس باید براساس مواضع رهبری و امام موضع گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: قصد نداریم در این زمینه موضع انفعالی داشته باشیم و می‌خواهیم فعالانه وارد عمل شویم.

این عضو فراکسیون اصولگرایان همچنین از بررسی موضوع انتخابات در جلسه صبح امروز فراکسیون خبر داد و افزود: در این جلسه بررسی کردیم که آیا لازم است از کاندیدای واحدی اعلام حمایت شود یا نه.

هدایتخواه ادامه داد: برخی از اعضا معتقد بودند که باید گفتمان اصولگرایی را بدون ورود به مصادیق دنبال کنیم و برخی نیز معتقد بودند که باید وارد بحث مصادیق شویم اما در این زمینه تصمیم گیری نهایی انجام نشد.

وی افزود: البته تاکید شد که از دو قطبی شدن عرصه انتخابات جلوگیری شود و تلاش شود تا گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه شعارهای انتخاباتی مطرح شود و از تلاش برای اتخاذ مواضع اپوزیسیونی ممانعت شود.

هدایت خواه همچنین از تلاش فراکسیون اصولگرایان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی سخن گفت.

وی گفت: اعضای فراکسیون اصولگرایان تاکید داشتند که از تریبون مجلس نباید له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده شود. برای این منظور از همه فراکسیون‌ها درخواست شد تا فضای مجلس را انتخاباتی نکنند.

  • کد خبر : 7911
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار