خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/23 - 11:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
بیانیه فراکسیون اصولگرایان به مناسبت عاشورای حسینی

وحدت عامل ترقی و عزت اسلامی و ملی است

**فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن ایام عاشورای حسینی وحدت را عامل ترقی و پیشرفت و عزت اسلامی و ملی دانست.

به گزارش خانه ملت، متن بیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس به این شرح است:

عاشورای حسینی با شعار «موت فی عز خیر من حیاه فی ذل» مبدا خروشان عزتمندی مسلمانان در طول تاریخ گردید و زندگی سعادتمندانه و عزتمندانه را برای بشریت معنا نمود و انقلاب اسلامی با راهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) گوشه‌ای از تاثیرات انقلاب عاشورایی را در عصر حاضر نشان داد.

کیست که نداند بیداری امروز جهان اسلام از فلسطین مظلوم و لبنان گرفته تا عراق و افغانستان و سایر ملت های تحت ستم با بیرق مجاهدت در راه خدا، شالوده فریبکاری و ظلمت استکباری را به لرزه انداخته است. آفرین بر ملت بزرگوار ایران که دلهای خود را با شور حسینی در استواری انقلاب خمینی و حمایت از عزت خامنه ای در هنگامه محرم همنوا ساختند و همین پایمردی در راه شهدا، استقلال و پایداری انقلاب اسلامی را بیش از سه دهه انقلاب باعث گردید و نمونه ای از این بصیرت دینی و انقلابی در دفع فتنه 88 و غائله ضد دینی عاشورای سال گذشته بود. ملت بزرگوار با غیرت دینی خود چشم فتنه را کور کردند. البته ژاژخایی همراه با روحیه طغیان فتنه گران در پس این حادثه تا امروز بسیاری از ابعاد توطئه های دشمنان استکباری ملت را نشان داد.

فراکسیون اصولگرایان مجلس ضمن تسلیت و تعزیت عاشورای حسینی به ملت سترگ ایران، وحدت همه جامعه را تحت رهبری‌های داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته عامل ترقی و پیشرفت و عزت اسلامی و ملی می‌داند و امیدوار است با دعای خیر ملت عزیز عاشورای امسال، مجرای تحقق واقعی زندگی مومنانه و مخلصانه و مجاهدانه، جهت وصول به حکومت ولی الله العظم امام زمان (عج) باشد.

  • کد خبر : 33534
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار