خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/16 - 20:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عضو هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد:

وحدت اصولگرایان در انتخاب هیئت رییسه فراکسیون متبلور شد

**کریمی فیروزجایی که در انتخابات امشب فراکسیون اصولگرایان به عنوان کارپرداز این فراکسیون انتخاب شده است، اجماع اصولگرایان در انتخابات امشب را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: نشست امشب فراکسیون اصولگرایان خط بطلانی بر شایعه اختلاف در جریان اصولگرایی بود.

"علی کریمی فیروزجایی" عضو هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست امشب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان برای انتخاب هیئت‌رییسه این فراکسیون، این نشست را تبلور وحدت در جریان اصولگرایی عنوان کرد و گفت: نشست امشب نشان داد که جریان اصولگرایی بر سر مبانی اساسی مورد اعتقاد خود دچار هیچ اختلافی نیست و اندک اختلافاتی که وجود دارد در مورد مسائل جزئی و حاشیه‌ایست که نه تنها معنای اختلاف ندارد، بلکه برای پویایی جریان اصولگرایی لازم به شمار می‌رود.

نماینده مردم بابل با تاکید بر حفظ وحدت در جریان اصولگرایی، افزود: معتقدیم فراکسیون اصولگرایان با 200 نماینده که عضو آن هستند، موتور محرکه مجلس شورای اسلامی در حرکت کشور به سمت توسعه به شمار می‌رود و انتخابات امشب هم نشان داد که این فراکسیون با اقتدار و وحدت کامل این آرمان را پیگیری خواهد کرد.

فیروزجایی همچنین افزود: تلاش هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان حرکت در جهت افزایش مودت و دوستی در جریان اصولگرایی است و این حرکت در دوره جدید نیز ادامه خواهد یافت تا موجب کارآمدی بیشتر مجلس و اصولگرایان برای حرکت کشور به سمت توسعه شود.

فیروزجایی که در انتخابات امشب به عنوان کارپرداز فراکسیون اصولگرایان انتخاب شده است، همچنین تصریح کرد: آنچه مردم با استقبال از اصولگرایان در انتخابات‌ اخیر نشان داده‌اند این است که آنها تنها به دنبال خدمت صادقانه هستند و فراکسیون اصولگرایان نیز در ادامه حرکت جریان اصولگرایی به دور از هر تشویشی به دنبال این خدمت خواهد بود.

  • کد خبر : 30943
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار