خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/12 - 18:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان:

نود درصد لاریجانی رییس فراکسیون می شود

**عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان گفت: لاریجانی به احتمال نود درصد به عنوان رییس فراکسیون اصول‌گرایان انتخاب می‌شود.

احمد مهدوی ابهری در گفتگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به عدم تمایل صدر برای نامزدی ریاست فراکسیون اصول‌گرایان، تصریح کرد: شانس آقای لاریجانی برای انتخاب مجدد به عنوان رییس فراکسیون زیاد است.

وی با بیان این که لاریجانی تمایل چندانی به انتخاب مجدد برای ریاست فراکسیون ندارد، اظهار داشت: علی‌رغم این، ایشان به احتمال نود درصد به عنوان رییس فراکسیون اصول‌گرایان انتخاب خواهند شد.

نماینده ابهر در پاسخ به این سئوال که بعضاً گفته می‌شود این که رییس مجلس، ریاست فراکسیون را نیز برعهده داشته باشد، وی را در اعلام مواضع فراکسیونی با محدودیت مواجه می‌کند، آیا این تحلیل را قبول دارید؟ گفت: من این دیدگاه را قبول ندارم چون فراکسیون باید توسط هیات رییسه آن اداره شود نه این که همه امور برعهده رییس فراکسیون گذاشته شود.

مهدوی با وارد دانستن برخی انتقادات به عملکرد فراکسیون اصولگرایان، خاطر نشان کرد: این فراکسیون طی سال گذشته آن طور که باید فعال نبود ولی همه این انتقادات به لاریجانی بر نمی‌گردد بلکه خود هیات رییسه هم مسئول است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان متذکر شد: در صورت انتخاب مجدد آقای لاریجانی و یک هیات رییسه همراه فراکسیون اصول‌گرایان قوت و قدرت می‌گیرد و با مشکلی هم مواجه نخواهد بود.

  • کد خبر : 10988
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار