خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/09 - 11:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محسنی بندپی خبرداد؛

نظر مثبت فراکسیون خط امام برای وزارت قاسمی بر نفت

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی از مثبت بودن نظر این فراکسیون درباره وزیر پیشنهادی نفت خبر داد.


"انوشیروان محسنی بندپی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره جلسه امروز فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی نفت، گفت: "رستم قاسمی" وزیر پیشنهادی نفت ضمن شنیدن دغدغه‌ها و سوالات نمایندگان، برنامه‌هایش را در زمینه اداره این وزارتخانه ارائه داد.



نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اشراف ایشان بر پروژه‌های نفتی و صحبت‌های وی مبنی بر حاکم کردن نگاه اجرایی- تخصصی در این زمینه، نظر فراکسیون خط امام (ره) در مورد وزارت قاسمی مثبت بود.



وی افزود: قاسمی وعده کرد بدون اعمال نظر سیاسی، افراد متخصص و باتجربه را برای مدیریت وزارت نفت بکار گیرد تا از همه ظرفیت‌ها و فرصت به بهترین شکل استفاده شود.



"نصرالله ترابی قهفرخی" دیگر عضو فراکسیون خط امام(ره) نیز درباره اظهارات "مهدی غضنفری" وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، در این فراکسیون، گفت: ایشان توضیحاتی در رابطه با برنامه‌های خود ارائه داد و پس از شنیدن سوالات و ابهامات نمایندگان، در مقام پاسخگویی برآمد.



نماینده شهرکرد اظهار کرد: فعال کردن تمام ظرفیت‌ها و تنظیم واردات و صادرات براساس تولید داخلی از مهم‌ترین محورهای صحبت غضنفری بودند.



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵ مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"، ‌"رستم قاسمی"، ‌ "محمد عباسی" و"مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی، ‌ نفت، ‌ وزرش و امورجوانان و صنعت، ‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴ وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه آینده -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55328
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار