خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/05 - 12:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سخنگوی فراکسیون مناطق آزاد تاکید کرد:

نظارت و حمایت مستمر از مناطق آزاد تجاری و صنعتی

موسوی جرف با اشاره به جدیت فراکسیون مناطق آزاد تجاری -صنعتی و ویژه اقتصادی برای حمایت از این مناطق تاکید کرد: مسائل مربوط به این مناطق بصورت مداوم از سوی فراکسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.


"سید علی موسوی جرف" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، هدف اصلی از تاسیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی را حمایت از این مناطق عنوان کرد و گفت: در ماه‌های اخیر این فراکسیون در مورد تشکیل چندین منطقه ویژه جلسات ویژه تشکیل داده است.



نماینده مردم آبادان با اشاره به اینکه این فراکسیون به دلیل فشردگی و مشغله نمایندگان قادر به برگزاری جلسات مداوم نیست، افزود: فراکسیون مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی اگرچه قادر به برگزاری جلسات منظم نیست، اما هرزمان که در مجلس بحثی در مورد این مناطق مطرح باشد این فراکسیون وارد عمل می‌شود و نظرات کارشناسی خود را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد.



سخنگوی فراکسیون مناطق آزاد همچنین افزود: این فراکسیون در حال حاضر در مورد موضوع تحقیق و تفحص از برخی مناطق آزاد با نمایندگان همکاری دارد و در همین راستا سفری به قشم و بندر انزلی نیز داشته است.



رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی سلیمان جعفر زاده است و برخی از اعضای این فراکسیون عبارتند از: پیمان فروزش، عبداله کعبی، عزیز اکبریان، علی زنجانی، مهرداد بائوج لاهوتی و سیدعلی موسوی جرف.

  • کد خبر : 38888
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار