خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/06 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
فردا با موضوع نزدیک کردن نظرات مجلس و دولت برگزار می‌شود؛

نشست فراکسیون مهرورزی با لاریجانی

**رییس فراکسیون مهرورزی در مجلس شورای اسلامی، از دیدار هیات رییسه این فراکسیون با رییس قوه مقننه برای کاستن اختلاف‌ها و نزدیکی دیدگاههای مجلس و دولت خبر داد.

"سیدکاظم موسوی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به دیدار هیات رییسه فراکسیون مهرورزی با "علی لاریجانی" رییس مجلس، اظهار کرد: این دیدار که قرار است فردا برگزار شود در خصوص ایجاد تعامل بیشتر میان دولت و مجلس است.

نماینده مردم اردبیل و نمین در مجلس، با تاکید بر اینکه اعضای این فراکسیون بیش از 100 نفر هستند، گفت: فراکسیون مهرورزی یک فراکسیون خودمحور و خودگردان است که به هیچ گروه و یا دسته‌ای منتسب نیست و بیشتر اعضای ان نیز جزو اصولگرایان هستند.

موسوی هدف از برگزاری این دیدار را برطرف کردن شکافهای میان مجلس و دولت عنوان کرد و افزود: ما درصدد کاستن اختلافها میان مجلس و دولت هستیم و می‌خواهیم شکاف‌های احتمالی و موجود میان این دو را تعدیل کنیم، همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده‌اند که به دولت کمک کنید.

رییس فراکسیون مهرورزی همچنین ادامه داد: من از آقای لاریجانی به دلیل اینکه دعوت این فراکسیون را پذیرفتند تشکر می‌کنم و امیدوارم این دیدار و این اقدام ما برای کنار گذاشتن مشکلات موثر باشد.

 

  • کد خبر : 34443
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار