خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/31 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
غضنفرآبادی:

نامه مقام معظم رهبری به وزیر اطلاعات حجت را بر مسئولان تمام کرد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات گفت: رفتارها و اتفاقات ناخوشاینده پیش آمده در ماجرای استعفای وزیر اطلاعات، انتشار نامه رهبری به وزیر اطلاعات را موجب شد.


"موسی غضنفرآبادی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.)، گفت: برخی از افراد دانسته و یا نداسته اقدام به انجام کارهایی کرده و سخنانی بیان می کنند که جامعه را دچار اضطراب و تشویش می‌کند.



نماینده مردم بم در مجلس افزود: در رابطه با ماجرای استعفای وزیر اطلاعات نیز برخی از افراد که متاسفانه در رسانه های دولت نیز نفوذ دارند مطالبی را بیان کردند  که نه تنها واقعیت نداشت؛ بلکه واکنش صریح رهبری را موجب شد.



وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب برای تمام کردن حجت بر مسئولان متن حکم‌شان برای وزیر اطلاعات را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند.



عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به نامه نصحیت آمیز نمایندگان روحانی مجلس به رئیس جمهور گفت: با توجه به شرایط پیش ‌آمده در رابطه با استعفای وزیر اطلاعات و پذیرش نشدن این استعفا از جانب رهبری، نمایندگان روحانی مجلس نامه‌ای را در راستای نصحیت به رئیس جمهور منتشر کردند.



عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با درایت رهبری این موضوع نیز خیلی زود حل و رفع شد و سخنان ایشان برای همه فصل الخطاب خواهد بود.



خبر استعفای وزیر اطلاعات و قبول آن از سوی رئیس‌جمهور و متعاقب آن مخالفت رهبر معظم انقلاب و ماندنی شدن مصلحی، موضوعی است که گمانه‌های زیادی را در فضای سیاسی کشور مطرح کرده است.

  • کد خبر : 44242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار