خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/05 - 16:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
یوسف نژاد خبر داد؛

مشارکت فعال فراکسیون صنایع غذایی در بررسی بودجه 90

سخنگوی فراکسیون صنایع غذایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برگزاری منظم نشست‌های این فراکسیون، از مشارکت فعال فراکسیون صنایع غذایی در روند بررسی بودجه 90 خبر داد.


"علی اصغر یوسف نژاد" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با بیان اینکه نشست‌های فراکسیون صنایع غذایی هر دوهفته یکبار بصورت منظم برگزار می‌شود، افزود: این فراکسیون به این دلیل که موضوع فعالیتش بخش قابل توجهی از صنعت و اقتصاد کشور را در بر می‌گیرد، فراکسیونی است که همواره مورد توجه نمایندگان است و نشست‌های آن نیز بطور منظم برگزار می‌شود.



نماینده مردم ساری با تاکید بر مشارکت فعال فراکسیون صنایع غذایی در بررسی بودجه 90، تصریح کرد: این فراکسیون همواره در تصمیم گیری‌های کلان کشور مشارکت دارد و در مورد بودجه سال آینده  نیز با حضور کارشناسان و نمایندگان نهادهای دولتی موارد مربوط به حوزه این فراکسیون را مورد مطالعه و نتیجه آن را در اختیار کمیسیون‌های تخصصی خواهد گذاشت.



سخنگوی فراکسیون صنایع غذایی همچنین افزود: این فراکسیون همکاری گسترده‌ای با بخش خصوصی دارد و تمام مسائلی که به حوزه صنایع غذایی مربوط شود، مورد بررسی و نظارت قرار می‌دهد و در مواقع نیاز هم به حمایت از این صنایع اقدام می‌کند.



فراکسیون صنایع غذایی 129 عضو و 10 کمیته تخصصی دارد، ریاست این فراکسیون با امیدوار رضایی است و نائب رئیسان این کمیسیون جهانبخش امینی و  اسدالله عباسی هستند، دبیرکل این فراکسیون نیز جاسم ساعدی است.

  • کد خبر : 38910
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار