خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1386/05/31 - 08:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
با حضور شهردار تهران

مسایل و مشکلات مدیریت شهری در جلسه فراکسیون بررسی شد

فراکسیون مدیریت شهری و شوراها بعد از ظهر روز سه شنبه، جلسه مشترکی با شهردار تهران و شهرداران کلانشهر‌ها تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خانه ملت، محمد خوش چهره در این جلسه با بیان اینکه تشکیل فراکسیون مدیریت شهری و شوراها در مجلس یک ضرورت شناخته شده بود، گفت: شورای مرکزی فراکسیون شکل گرفته است و اعضای هیات رئیسه آن نیز بنده و آقایان دلخوش، فولادگر، مرادی و علیخانی می‌باشند.

وی در مورد هدف از تشکیل این فراکسیون اظهار داشت: مسایل و مشکلات اساسی و جدی که در سر راه مدیریت شهری قرار دارد که البته خیلی از این مشکلات در مدیریت شهری، کلانشهرها، شهرهای میانه، کوچک و بزرگ نیز قابل توسعه هستند، احصاء شود.

خوش چهره خاطرنشان کرد: غرض از این جلسه نیز این است که مجلس از مسایل و مشکلات مدیریت شهری و شوراها مطلع شود. کمیته‌هایی نیز تنظیم شده که موارد را جمع بندی کرده و مورد پیگیری قرار دهد. برخی از این موارد در قالب تعاملاتی با دوستان در دولت پیگیری می‌شود و برخی نیز می‌تواند در قالب بودجه سال 87 و یا در طرح‌ها و لوایحی که در دستور کار کمیسیون‌ها قرار دارد، برسی شود.

بنابر این گزارش در این جلسه ابتدا قالیباف شهردار تهران در خصوص مسایل و مشکلات موجود در شهرهای بزرگ و کلانشهرها سخن گفت و تاکید کرد که هدف مشترک دولت، مجلس و همه مسئولین شهرداری ارتقای زندگی مردم چه در بعد مادی و چه در بعد معنوی است.

همچنین شهرداران شهرهای تبریز، اصفهان، اهواز، شیراز، قم، مشهد نیز در ادامه جلسه به توضیح پاره‌ای از مشکلات مربوط به شهرهای خود کردند.

  • کد خبر : 1479
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار