خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/31 - 19:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سبحانی‌نیا از انتقادات روحانیون مجلس به برخی موضع‌گیری‌های دولت خبر داد

محتوای نامه فراکسیون روحانیون منحصر به موضوع وزیر اطلاعات نیست

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره ارسال نامه از سوی این فراکسیون به رئیس جمهور گفت: این نامه موضوعات مختلفی را در بر داشته و به زودی به دست رئیس جمهور خواهد رسید.


" حسین سبحانی نیا " در گفتگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، گفت: اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با رصد اخبار چند روز گذشته در رابطه با پذیرش استعفای وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور و پذیرفته نشدن آن از طرف رهبر معظم انقلاب تصمیم به انتشار نامه‌ای برای رئیس جمهور گرفتند.



نماینده مردم نیشابور با اشاره به محتوای این نامه افزود: اگر چه شایعات پذیرش استعفای وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور موجب اتخاذ چنین تصمیمی شد ولی محتوای نامه لزوما منحصر به این موضوع نشده و موارد دیگر را نیز در بر خواهد گرفت.



وی تصریح کرد: انتقادات کلی روحانیون مجلس به برخی موضع گیری‌ها و موضوعات مطرح شده در دولت، تاکید بیشتر بر لزوم ولایت پذیری عملی رئیس جمهور توجه به نظرات رهبری در اداره امور کشور از جمله موضوعات مهمی است که در این نامه مورد توجه قرار خواهد گرفت.



سبحانی‌نیا با تاکید بر این موضوع که نگارش این نامه در مراحل اولیه است، گفت: نمایندگان روحانی مجلس ترجیح دادند تا تحولات و واکنش‌های روزهای آینده را مورد توجه قرار داده و در وقت مناسب این نامه را به دفتر رئیس جمهور ارسال کنند.



وی تاکید کرد: به طور حتم طی روزهای آینده و با جمع بندی اعضای فراکسیون این نامه تدوین و آماده خواهد شد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رفتار برخی از خبرگزاری‌ها در زمینه موضوع استعفا وزارت اطلاعات، گفت: رعایت امانت داری و پرداختن به خبرهای واقعی و واقعیت‌های خبری از مهمترین رسالت‌های این رسانه‌ها است و انتظار جامعه از این رسانه‌ها این است که به این مهم توجهی جدی کنند.



وی با بیان اینکه نیاتی مشکوکی در پشت این رفتارها وجود داشت، گفت: رسانه‌هایی که سعی در کتمان مخالفت رهبری با استعفای وزیر اطلاعات داشتند به طور دارای نیاتی خاص بودند که باید مورد توجه قرار گیرد.



عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رعایت امانت و انصاف در انتقال خبر وظیفه‌ای است که رعایت آنها از همه رسانه‌ها انتظار می‌رود و در موضوع استعفای وزیر اطلاعات این موضوعات بسیار مهم به دلیل توجه به منافع گروهی مورد توجه برخی از سایت‌ها قرار نگرفت.

  • کد خبر : 44266
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار