خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/25 - 15:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
کواکبیان:

مباحث سیاسی جایی در فراکسیون دانشگاهیان ندارد

رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، هدف از تشکیل این فراکسیون را صرفا پیگیری مسائل صنفی و تخصصی عنوان کرد و گفت: هیچ بحث و انگیزه سیاسی در این فراکسیون وجود ندارد.


"مصطفی کواکبیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، در خصوص عملکرد فراکسیون دانشگاهیان در سال 1389 اظهار کرد: این فراکسیون یکی از پرکارترین فراکسیون‌های مجلس است به طوری که همواره دیدارهای زیادی را با مسئولان دستگاه‌های ذیربط در برنامه کاری خود دارد.



نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس، افزود: فراکسیون دانشگاهیان هم به جهت کمی و هم به جهت کیفی یکی از از قوی‌ترین فراکسیون‌های مجلس است که تنها به مسائل صنفی حوزه دانشگاه می‌پردازد.



وی با بیان اینکه مباحث مطرح شده در جلسه‌های فراکسیون کاملا صنفی و تخصصی است، گفت: من خودم یک فعال سیاسی هستم؛ اما هیچ نوع بحث و یا انگیزه‌های سیاسی در این فراکسیون دخالتی ندارد و ما تاکید بر انجام کار صرفا تخصصی و علمی در فراکسیون داریم.



کواکبیان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 20 دیدار و برنامه با مسئولان دستگاه‌ها و بازدید از مراکز مختلف داشتیم، تصریح کرد: دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار یا آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیدار با آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه، دیدار با وزیران بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و علوم  و همچنین بازدید از طرح‌های نفت و گاز عسلویه بخشی از فعالیت‌های فراکسیون دانشگاهیان بود.



به گفته این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیش از 80 نفر از نمایندگان مجلس هشتم مدرک دکترا دارند که عموما نیز عضو فراکسیون دانشگاهیان هستند و به طور ثابت نیز 60 نفر از آنها در تمام جلسه‌های این فراکسیون شرکت می‌کنند.

  • کد خبر : 41272
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار