خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/05/03 - 17:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عضو شورای مرکزی اصولگرایان:

لاریجانی همچنان رییس فراکسیون اصولگرایان خواهد بود

**عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر عدم تمایل علی لاریجانی برای ریاست فراکسیون اصول‌گرایان مجلس کذب است و در فراکسیون نیز تصمیمی برای تعویض ایشان اتخاذ نشده است.

محمد کریم عابدی در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، اظهار داشت: لاریجانی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و همچنان در سمت ریاست فراکسیون اصولگرایان باقی می ماند.

وی با بیان این که با تعویض رییس فراکسیون، مشکلات برطرف نمی‌شود، تصریح کرد: اگر قرار باشد تغییرات تشکیلاتی در فراکسیون صورت بگیرد، رییس فراکسیون به طور قطع باید از میان اعضاء شورای مرکزی انتخاب شود و این در حالی است که در برخی اخبار از افرادی به عنوان گزینه‌های احتمالی ریاست فراکسیون نام برده می‌شود که اصلاً عضو شورای مرکزی نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم با سایر مجالس تفاوت دارد، بدین ترتیب که مجمع نمایندگان استان‌ها، نمایندگانی را برای عضویت در شورای مرکزی انتخاب می‌کنند که این شورای چهل و چهار نفره، متشکل از نمایندگان همه استان‌ها در تشکیلات درون سازمانی خود، هیات رییسه انتخاب می‌کند.

نماینده فردوس و طبس گفت: متاسفانه در سال اول فعالیت فراکسیون کمیته‌های سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی فراکسیون اصولگرایان که قرار بود مسائل کشور را از تمام جوانب رصد کنند، فعال نبودند و ضرورت دارد فراکسیون در سال دوم فعالیت خود، این ضعف‌ها را برطرف کند.

  • کد خبر : 9412
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار