خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/05 - 15:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
بررسی لایحه بودجه در فراکسیون اقلیت

قنبری: اعداد و ارقام بودجه غیر واقعی است

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی با غیرواقعی خواندن اعداد و ارقام لایحه بودجه ۹۰، گفت: کلید خورد پروژه‌های بدون اعتبار و افزایش طرح‌های عمرانی نیمه تمام بزرگ‌ترین آسیب غیر واقعی تنظیم شدن بودجه است.


"داریوش قنبری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت راجع به موضوعات مطرح شده در جلسه اخیر فراکسیون اقلیت گفت: این هفته فراکسیون در ارتباط با لایحه بودجه ۹۰ به بحث و تبادل نظر پرداخت.

نماینده ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول تصریح کرد: آنچه در مباحث اعضای فراکسیون بیشتر مورد توجه قرار گرفت، افزایش بیش از ۵۰ درصدی اعتبارات عمرانی در بودجه سال ۹۰ است.

وی افزود: با توجه به آنکه در سال جاری کمتر از ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته‌اند، پیش‌بینی می‌شود که سال ۹۰ این رقم به چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تقلیل یابد.

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی با غیرواقعی خواندن اعداد و ارقام لایحه بودجه ۹۰، یاد آور شد: در صورت عدم رفع این مسئله، مشکلات عدیده‌ای متوجه اقتصاد و بخش عمران می‌شود.

وی ادامه داد: کلید خورد پروژه‌های بدون اعتبار و افزایش طرح‌های عمرانی نیمه تمام بزرگ‌ترین آسیب غیر واقعی تنظیم شدن بودجه است که البته در سالیان اخیر دائم تکرار شده و منحصر به لایحه بودجه ۹۰ نیست.

یکشنبه اول اسفند محمود احمدی‌نژاد با تاخیر ۷۵ روزه لایحه بودجه ۹۰ را تقدیم مجلس کرد.

  • کد خبر : 38902
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار