خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/06 - 16:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
کواکبیان با اشاره به بازدید فراکسیون دانشگاهیان از نمایشگاه توانمندی‌های نیروهای مسلح:

قدرت‌های خارجی نمی‌توانند کوچکترین خللی در اقتدار ما وارد کنند

رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات بازدید صبح امروز فراکسیون متبوعش از نمایشگاه توانمندی‌های نیروهای مسلح، تاکید کرد: قدرت‌های خارجی با چنین دستاوردهایی کوچکترین خللی در اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانند وارد کنند.


"مصطفی کواکبیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: صبح امروز جمعی از اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس از نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح که چندی قبل رهبر معظم انقلاب نیز از آن بازدید کرده بودند، دیدن کردند.



نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس، با بیان اینکه بخش‌هایی از افتخارآفرینی و اقتدار نیروهای مسلح در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود، افزود: اعضای فراکسیون در این بازدید چهار ساعته از بخش‌های مختلف این نمایشگاه مانند بخش‌های تسلیحات دفاعی و موشکی، در زمینه‌های مختلف هوایی و زمینی دیدن کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های نیروهای مسلح به خصوص در این سه، 4 سال اخیر قرار گرفتند.



این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در مجلس، اظهار کرد: نمایندگان همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مربوط به تولید ماهواره‌های مختلف، صنایع الکتریکی، صاایران، صنایع مخابرات و هوا فضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از متخصصان و کارشناسان تولیدکننده این صنایع تقدیر و تشکر کردند.



کواکبیان افزود: فراکسیون دانشگاهیان در جریان بخش‌های تحقیقات و پژوهش‌های مربوطه به نیروهای مسلح و نحوه همکاری‌های شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان نیز قرار گرفتند.

  • کد خبر : 52483
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار