خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/10 - 17:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رئیس فراکسیون مبارزه با دخانیات:

قانون مبارزه با مواد مخدر پاسخگوی شرایط فعلی جامعه نبود

رئیس فراکسیون مبارزه با دخانیات، با اشاره به اقدامات منسجم ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: ارزیابی فراکسیون مبارزه با دخانیات از عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر، مثبت و قابل قبول بوده است.


"اکبر رنجبرزاده" در گفت‌وگو با خانه ملت، از تشکیل جلسه مشترک فراکسیون مبارزه با دخانیات و ستاد مبارزه با مواد مخدر در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره فعالیت‌های جاری این نهاد، جامع و کامل بود و مورد توجه اعضای فراکسیون مبارزه با دخانیات قرار گرفت.



رنجبرزاده تعامل ستاد مبارزه با مواد مخدر را با مجلس و بویژه فراکسیون مبارزه با دخانیات، مطلوب توصیف کرد و گفت: ستاد مبارزه با مواد  مخدر اشتیاق زیادی به همکاری با مجلس شورای اسلامی دارد و جلسه اخیر نیز با پیگیری‌های مداوم این ستاد تشکیل شده است.



نماینده مردم اسدآباد با اشاره به اصلاحاتی که در قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب سال 1369 اعمال شده است، تأکید کرد: این قانون برای حال حاضر جامعه کامل نبود و نواقصی داشت. یکی از مهم‌ترین این ایرادها عدم وجود قانون برای مبارزه با مواد محرک مانند شیشه بود.



رنجبرزاده ادامه داد: خوشبختانه به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر اصلاحات خوبی در این قانون صورت گرفته است که این اصلاحات، هدایت این قانون و مبارزه با مواد مخدر جدید را امکانپذیر کرده است.



رئیس فراکسیون مبارزه با دخانیات با اشاره به توانمندی و انسجام کامل نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: علت برخی کاستی‌ها در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشکلات اعتباری و کمبود شدید بودجه در این نهاد بوده است.



رنجبرزاده در پایان اظهار امیدواری کرد که توجه و نگاه تمام دستگاه‌ها و مقام‌های مسئول در دولت و مجلس به سمت فعالیت‌های مثبت و برنامه ریزی شده ستاد مبارزه با مواد مخدر جلب شود و مسئولین در جهت حل مشکل کمبود بودجه و اعتبارات این ستاد اقدام کنند.

  • کد خبر : 39464
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار