خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/24 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در نشست فراکسیون بیداری اسلامی با صالحی مطرح شد؛

فعال شدن دیپلماسی ایران در جهت حمایت از قیام های مردمی سراسر جهان

رئیس فراکسیون بیداری اسلامی در مجلس با اشاره به جزئیات نشست امروز فراکسیون متبوعش با وزیر امور خارجه ،گفت: در این نشست بر فعال شدن دیپلماسی کشور در جهت حمایت از قیام های مردمی سراسر جهان تاکید شد.


"سیدشهاب الدین صدر" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح مباحث مطرح شده در نشست امروز فراکسیون بیداری با سیدعلی صالحی وزیر امور خارجه افزود: آقای صالحی گزارش بسیار خوبی درباره آخرین وضعیت موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شمال افریقا و همینطورسایر کشورهای جهان،ارائه داد.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این گزارش به موج اعتصابات و اعتراض های اخیر شهرهای مختلف اروپایی نیز اشاره شده ، افزود: اعضای فراکسیون نیز سوال ها، نظرها و پیشنهادهایی درارتباط با برخی ابهامات در امور سیاست خارجی بیان کردند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس یکی از اهداف نشست های فراکسیون بیداری اسلامی را برگزاری جلساتی با وزیر امور خارجه  و کسب اطلاع از وضعیت آخرین اتفاقات و قیام های مردمی در منطقه و در سراسر جهان عنوان کرد.



این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در نشست امروز بحث های خوبی مطرح شد قرار است در جلسه آینده  نیزاز آقایان صالحی و جلیلی برای حضور در این نشست ها دعوت کنیم.



در این نشست که ظهر امروز در کمیسیون تلفیق برگزار شد سیدعلیرضا مرندی، امیدوار رضائی میرقائد، سیدعلی طاهری، محمدحسن غفوری فرد، محمدمهدی مفتح، طیبه صفایی و ... حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 60810
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار