خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/03 - 16:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رییس فراکسیون مهرورزی:

فراکسیون مهرورزی با لاریجانی و احمدی‌نژاد دیدار می‌کند

رییس فراکسیون مهرورزی از تلاش هیئت رییسه این فراکسیون برای برگزاری دیداری با لاریجانی و احمدی‌نژاد برای بهبود روابط مجلس و دولت خبر داد.


"سید کاظم موسوی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، درباره فعالیت‌های فراکسیون مهرورزی گفت: فراکسیون مهرورزی از جمله فراکسیون‌های خوب و مقتدر مجلس است که در حد توان خود توانست در دو ماه گذشته شکافی را که بین مجلس و دولت به‌وجود آمده بود، ترمیم کند.



نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین با اشاره به اینکه ترمیم رابطه از طریق صحبت‌های شفاهی و یا تذکر قابل انجام است، افزود: در نظر داشتیم جلسه‌ای با روسای قوای مقننه و مجریه داشته باشیم اما به بررسی بودجه در صحن علنی و تعطیلات رسمی مجلس برخورد پیدا کرد و این جلسه برگزار نشد.



وی اظهار کرد: فراکسیون مهرورزی در شش ماه گذشته، چهار جلسه برگزار کرد و برخی از همکاران ما در کمیسیون مکررا اصرار دارند که جلسه دیگری نیز در این برهه خاص کشور تشکیل شود که متاسفانه به دلیل تداخل با دیگر برنامه‌های کاری نمایندگان در یکی دو ماه اخیر، نتوانستیم خواسته آنها را محقق کنیم.



موسوی با بیان اینکه فراکسیون مهرورزی ظرف ماه آینده جلسه‌ای برگزار خواهد کرد، گفت: فراکسیون مهرورزی به هیچ فردی تعلق خاطر ندارد و جدا از مسائلی است که برخی درباره آن نقل می‌کنند. عملکرد این فراکسیون با مهر و محبت و مهرورزی توام است و جای تحسین دارد.

  • کد خبر : 48592
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار