خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/07 - 10:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محمد حسین فرهنگی:

فراکسیون طرح‌ها و لوایح برنامه‌ای برای کار‌شناسی بودجه 90 ندارد

عضو فراکسیون کار‌شناسی طرح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون مذکور برنامه‌ای برای کار‌شناسی لایحه بودجه سال 90 ندارد، افزود: قبل از عید اعضای این فراکسیون تشکیل جلسه نخواهند داد.


"محمد حسین فرهنگی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت، درباره برنامه‌های فراکسیون کارشناسی طرح‌ها و لوایح، گفت: در چند ماه اخیر که کمیسیون تلفیق و صحن علنی مشغول بررسی لایحه برنامه پنجم توسعه بودند فراکسیون جلسه‌ای نداشت.



نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد: جلسات فراکسیون در محل کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود و از آنجا که چند روز دیگر این کمیسیون رسیدگی به مواد لایحه بودجه ۹۰ را شروع می‌کند و سپس صحن علنی به تصویب آن مواد می‌پردازد، بنابراین تا پایان سال فرصتی برای تشکیل جلسه وجود ندارد.



وی با بیان اینکه فراکسیون طرح‌ها و لوایح برنامه‌ای برای کار‌شناسی لایحه بودجه ندارد، افزود: اکثر اعضا در کمیسیون تلفیق عضویت دارند و در همانجا این کار را انجام می‌دهند.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قبل از عید فراکسیون جلسه‌ای نخواهد داشت، ضمن آنکه سال ۹۰ نیز براساس طرح‌ها و لوایحی که قرار است در صحن علنی مطرح شوند اعضا تشکیل جلسه خواهند داد.



بررسی لایحه بودجه ۹۰ در کمیسیون‌های تخصصی از این هفته به مدت ۱۵ روز آغاز می‌شود.



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور این لایحه را هفته گذشته - یک اسفند- با ۷۵ روز تاخیر تقدیم مجلس کرد.

  • کد خبر : 38995
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار