خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/30 - 18:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سخنگوی فراکسیون خط امام:

فراکسیون خط امام برای رای به سجادی هنوز تصمیمی نگرفته است

سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حضور سجادی در جلسه امروز این فراکسیون، گفت: به دلیل عدم حضور سجادی در فراکسیون خط امام و تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌‎های خود، اعضای این فراکسیون هنوز به تصمیم قاطعی در این باره نرسیدند.


"داریوش قنبری" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، گفت: در جلسه دیروز فراکسیون خط امام تصمیم گرفته شد که امروز صبح، سجادی وزیر معرفی شده برای وزارت‌  ورزش و جوانان به این فراکسیون آمده تا در رابطه با نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود توضیحاتی ارائه دهد.



نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول در مجلس افزود: متاسفانه وزیر معرفی شده دولت امروز به دلیل مشغله پیش آمده و حضور در نهاد ریاست جمهوری موفق به حضور در فراکسیون خط امام نشد و بنابراین نمایندگان این فراکسیون موفق به شنیدن برنامه‌ها و دیدگاه‌های وی نشدند.



وی با اشاره به جلسه علنی فردای مجلس، گفت: برای تصمیم گیری در رابطه با رای به سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان فردا در حاشیه جلسه علنی مجلس تصمیم گیری خواهد شد.



سخنگوی خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مواقعی که فراکسیون در رابطه با رای دادن به وزیری موفق به تشکیل جلسه نمی‌شود، یا اعضای فراکسیون در حاشیه جلسه علنی تصمیم گیری کرده و یا رای به وزیر مورد نظر به خود اعضا سپرده می‌شود.

  • کد خبر : 51747
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار