خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/22 - 11:56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
یادداشتی از سیدعلی طاهری

فراکسیون بیداری اسلامی در پی تقویت انسجام اصولگرایان

عضو فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی چهارچوی عقیدتی این فراکسیون در مورد مسایل داخل و خارج از کشور را تشریح کرد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن یادداشت نماینده مردم گرگان و آق‌قلا که در نشریه هفته‌نامه گلستان مهر منتشر شده، به این شرح است:



فراکسیون بیداری اسلامی همان‌طور که از نامش هم پیداست نگاهی به حوادث اخیر و انقلاب‌هایی دارد که در کشورهای اسلامی به نتیجه رسیده و یا در حال شکل‌گیری است. آنچه از بررسی حوادث اخیر جهان اسلام مشخص است و همه تحلیل گران هم بر آن تاکید کرده‌اند این است که تمام انقلاب‌ها و تحولات اخیر دنیای اسلام برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.



با توجه به نتیجه‌ای که اکنون حاصل شده است امروز وظیفه و مسئولیت کسانی که در این نظام و کشور فعالیت می‌کنند بسیار سنگین‌تر از گذشته است، زیرا چشم امید ملت‌های مسلمان و ملت‌های مظلوم غیرمسلمان به کشور ایران است و ما وظیفه داریم در جهت وحدت و توسعه و پیشرفت بیشتر کشور قدم‌برداریم تا جنبه الگودهی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هم تقویت شود.



آنچه که باعث شده است انقلاب اسلامی با پیشرفت‌های خود در معرض توجه مردم جهان قرار بگیرد و آنان از ملت مسلمان ما تاثیر بگیرند، حفظ ارزش‌های اسلامی و تاکید بر ارزش‌های انقلابی و دینی است و آنچه سبب شده است ارزش‌های انقلابی و اسلامی در کشور ما حفظ و تقویت شود، محوریت ولایت مطلقه فقیه است. ما می‌دانیم طی سال‌های بعد از انقلاب دشمن با آگاهی از این موضوع در جهت تضعیف این جایگاه حرکت و در هر مرحله و هر زمانی به شکلی اقدام کرده است. راه‌اندازی جریان فتنه در چند سال اخیر هم قسمتی از اقدامات دشمنان بود که ستون نظام اسلامی را هدف گرفته بودند و بعد از رفع جریان فتنه، جریان انحرافی با همین نگاه، تضعیف جایگاه ولایت فقیه را هدف قرار داد.



با این نگاه و با هدف حفظ وحدت در کشور، فراکسیون بیداری اسلامی که از سال گذشته تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است، امروز و در این شرایط تاسیس و تشکیل آن را اعلام می‌کنیم. این فراکسیون امروز تاکید دارد تمام علاقه‌مندان به نظام و کسانی که نسبت به مردم و نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت می‌کنند وظیفه دارند بیش از پیش در جهت تقویت وحدت، حول محور ولایت تلاش کنند.



فراکسیون بیداری اسلامی که جزو فراکسیون‌های اصولگرای مجلس شورای اسلامی و زیر مجموعه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس است، در پی تقویت انسجام و وحدت میان نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی است.

  • کد خبر : 56269
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار