خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/12 - 13:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
به ریاست شهاب الدین صدر؛

فراکسیون بیداری اسلامی در مجلس اعلام موجودیت کرد

عضو فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از اعلام موجودیت فراکسیون بیداری اسلامی در خانه ملت خبر داد و گفت: حرکت فراکسیون بیداری اسلامی بر مبنای محور ولایت فقیه و رعایت اعتدال در کشور است.


به گزارش خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، "سیدعلی طاهری" پس از پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز -چهارشنبه 12 مردادماه- مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: فراکسیون بیداری اسلامی در راستای فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت الگوبرداری اسلامی و توجه به ولایت‌مداری در جامعه شکل گرفته است.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا با تاکید بر اینکه تفکر فراکسیون بیداری حول ولایت‌محوری است، افزود: ولایت‌محوری باید در تمامی تشکلات سیاسی و غیرسیاسی الگو و اساس حرکت قرار گیرد.



وی رعایت اعتدال را از دیگر شعارهای فراکسیون اعلام کرد و گفت: در فرامین اسلام به شدت از افراط و تفریط نهی شده‌ایم وبر همین اساس فراکسیون بیداری اسلامی در پی تبیین بیشتر این نگاه در جامعه است.



نماینده گرگان فراکسیون بیداری اسلامی را پیگیر و مشوق بیداری‌های اسلامی در منطقه عنوان کرد و افزود: اگر می‌خواهیم الگوگیری کشورهای منطقه از کشور اسلامی ما ادامه پیدا کند، قطعا ولایت فقیه تنها راه حرکت صحیح و الگوی مطمئن است.



طاهری ادامه داد: وجود ولایت فقیه در جامعه باعث تقویت وحدت، ادامه پیشرفت و شتاب بیشتر پیشرفت در جامعه می‌شود که این موضوع به خودی خود باعث الگوبرداری کشورهای دیگر از نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.



عضو فراکسیون روحانیون با تاکید بر اینکه محورهای فعالیت‌های فراکسیون بیداری اسلامی به همراه "سیدشهاب‌الدین صدر" اعلام خواهد شد، افزود: فراکسیون بیداری اسلامی دارای محورهای مشترک بسیاری با فراکسیون‌های اصولگرای مجلس است و هم‌جهتی زیادی با تفکر اصولگرایی مجلس دارد.



طاهری با تاکید بر حرکت فراکسیون بیداری اسلامی بر مبنای محور ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث اخیر در کشور انتظار داریم تا همه جریان‌های نظام و انقلاب بکوشند تا از رخنه دشمنان به درون بدنه نظام و انقلاب جلوگیری کنند.



وی افزود: این مهم تا به امروز با حرکت بر محور ولایت فقیه در کشور محقق شده است.

  • کد خبر : 55701
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار