خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/09/22 - 11:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

فراکسیون انقلاب اسلامی اهانت به تمثال امام (ره) را محکوم کرد

**فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت به تمثال حضرت امام خمینی(ره) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

امسال یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانشجو در 16 آذر ماه، حال و هوایی دیگر یافت. این جنبش که حرکت انقلابی خود را در مبارزه با استکبار جهانی و تلاش برای استقلال کشور با دفاع از هویت دینی و ملی و حمایت از محرومین و مستضعفان به رهبری حضرت امام (ره) آغاز کرده بود، نشان داد اکنون نیز پایبند به همان اصول است.

حضور پرشور دانشجویان و اساتید انقلابی و مسلمان آن هم در شرایطی که اغتشاشگران پس از انتخابات، درصدد کمرنگ نشان دادن باور و ایمان دانشگاه به راه امام (ره) و خط ولایت فقیه بودند، اقدامی شایسته و در خور تقدیر است که ما به عنوان نمایندگان ملت آن را می‌ستاییم.

موج توفنده و حضور آگاهانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) و ولایت آن چنان پرشور بود که مدعیان و هواداران جنبش سبز اموی وقتی در برابر آن قرار گرفتند، قالب تهی کردند و با عصبانیت چهره حقیقی خود را به نمایش گذاشتند و اقدام مجرمانه توهین به ساخت حضرت امام (ره) را مرتکب شدند، غافل از اینکه امام خمینی (ره) همچنان آفتاب پرفروغ انقلاب اسلامی است و روح الله در کالبد توده‌های مستضعف و دانشجویان مسلمان است.

هر چند سوگمندانه باید گفت که اگر مدعیان خط امام و موسسات ناظر و محافظ بر اندیشه خمینی کبیر در برابر انحراف برخی سیاسیون از مبانی و اندیشه‌های معمار انقلاب به وظیفه خود عمل می‌کردند، امروز شاهد این صحنه‌های تلخ در بین هوادارانشان نبودیم، هر چند اعلام می‌کنیم که این واقعه تلخ قطعا به فروپاشی خط انحراف خواهد انجامید.

اکنون فراکسیون انقلاب اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور متعهدانه و انقلابی اساتید و دانشجویان در مراسم 16 آذر که متفاوت از هر سال برگزارشد، توهین به ساخت مقدس امام خمینی (ره) و ولایت را محکوم نموده و از قوه قضاییه خواستاریم تا نسبت به وظیفه قانونی و شرعی خود در این باره اقدام نماید.

فراکسیون انقلاب اسلامی همچنین از تمام نمایندگان محترم مجلس، نخبگان، علما، دانشمندان، دانشجویان و آحاد مردم مسلمان و انقلابی می‌خواهد تا با حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف پیش رو، ایمان و باور خود به راه الهی حضرت امام (ره) و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، را در برابر چشم دشمنان به نمایش گذاشته و آنان را از کرده خود پشیمان نمایند.

  • کد خبر : 12606
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار