خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/20 - 09:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
ابراهیمی تاکید کرد:

فراکسیون اصولگرایان فعال‌تر از قبل به کار خود ادامه ‌دهد

**رئیس هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ازرایزنی‌های صورت گرفته با علی لاریجانی ریاست فراکسیون اصولگرایان خبر داد و گفت: از ایشان خواسته‌ایم که در صورت انتخاب شدن فعال‌تر از قبل عمل کنند و بر جلسات فراکسیون نظارت بیشتری داشته باشند.

"حسین ابراهیمی" نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با مثبت ارزیابی کردن عملکرد فراکسیون اصولگرایان در یک‌ساله گذشته اظهارداشت: در این مدت فراکسیون کارهای خوب و مفیدی را انجام داد و توانست در بسیاری از حوزه‌ها نقش موثری را ایفا کند.

وی افزود: با این وجود ما معتقدیم که فراکسیون می‌توانست فعال‌تر باشد و جلسات بیشتری را برگزارکند ولی به دلیل حجم کاری که در مجلس وجود داشت، از فعالیت این فراکسیون کاسته شد.

نماینده مردم بیرجند در خانه ملت با اشاره به اقدامات مفید این فراکسیون در یک‌ساله گذشته گفت: فراکسیون در جریان انتخابات هیئت رئیسه و تصویب طرح‌ها و لوایح همیشه نقش فعال و پررنگی داشته است.

ابراهیمی تصریح کرد: اعضای فراکسیون در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی حضور فعال داشته‌اند و بخش زیادی از کارهای تخصصی مجلس از سوی اعضای فراکسیون اصولگرایان انجام پذیرفته است.

عضو هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان درخصوص عملکرد هیئت رئیسه فراکسیون نیز خاطر نشان کرد: هیئت رئیسه خوب عمل کرده است اما می‌توانست موفق‌تر باشد و اگر جلسات بیشتری را برگزار می‌کرد و فعال‌تر بود مطمئناً فراکسیون می‌توانست موثرتر از اکنون باشد.

وی از رایزنی‌های صورت گرفته با علی لاریجانی ریاست فراکسیون اصولگرایان خبر داد و گفت: از ایشان خواسته‌ایم که در صورت انتخاب شدن فعال‌تر از قبل عمل کنند و بر جلسات فراکسیون نظارت بیشتری داشته باشند.

ابراهیمی همچنین برحفظ انسجام و وحدت در بدنه فراکسیون اصولگرایی تاکید کرد و اظهار داشت: طبیعی است در جائی که تعداد زیادی افراد با سلیقه‌ها و افکار مختلف حضور دارند، اختلاف‌نظرهایی هم پیش بیاید ولی نباید آن را تعبیر به انشعاب و تفرقه کرد.

وی خاطر نشان کرد: فراکسیون اصولگریان با انسجام و بدون انشعاب در حال فعالیت است و این مهم را در آینده نیز ادامه خواهد داد.

  • کد خبر : 24615
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار