خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/05/22 - 20:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در جلسه با نمایندگان شمال غرب کشور مطرح شد:

عملیاتی کردن اصل 15 قانون اساسی و فعال کردن معادن مهمترین خواسته از وزراء پیشنهادی دولت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسعه امنیت، عملیاتی کردن اصل پانزدهم قانون اساسی، فعال کردن معادن و احیاء تراکتورسازی تبریز و غیره را در این جلسه با وزراء پیشنهادی دولت دوازدهم عنوان کردند.

معصومه آقاپور علیشاهی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه 22 مردادماه) نمایندگان  شمال غرب کشور با وزراء پیشنهادی دولت دوازدهم، گفت: وزراء اطلاعات، کشور، صنعت و معدن، دفاع، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و امور اقتصاد و دارایی در جلسه امروز حضور یافتند و در خصوص اهداف خود موضوعاتی را بیان کردند.



نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط و عملیاتی کردن اصل پانزدهم قانون اساسی یکی از مهمترین درخواست‌های نمایندگان از سیدمحمود علوی به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات بود، اظهار کرد: در این بین تسهیل صادرات کالا به کشورهای آذربایجان و ترکیه در مناطق مرزی مهمترین موضوعات مطرح شده با مسعود کرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد بود.



وی با بیان به اینکه توسعه امنیت، صنعت گردشگری، کمک به شهرداری‌ها و اقتصاد مناطق روستایی از جمله مهمترین درخواست‌های نمایندگان شمال غرب کشور از عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور بود، تصریح کرد: باید یادآور شد که فعال کردن و احیاء ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز، فعال سازی معادن در مناطق مختلف نیز از مهمترین موضوعات مطرح شده با محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت و معدن بود.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه پیگیری‌ بیمه‌های بیکاری، کمک به زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و کودکان بازمانده از تحصیل و تلاش در راستای رفع مشکلات مذکور در مناطق مختلف از مهمترین درخواست‌های نمایندگان  از علی ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی بود، ادامه داد: خوشبختانه تمام وزراء پیشنهادی دولت دوازدهم که امروز در نمایندگان شمال غرب کشور حضور یافتند نسبت به رفع مشکلات و پیگیری امور دغدغه لازم را داشته و قول مساعد به منظور کمک به استان‌ها را دادند.



نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان شمال غرب کشور به دنبال ایجاد و تقویت وحدت ملی و کاهش تنش‌ها و اختلافات به منظور توسعه پایدار هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 207836
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار