خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/15 - 14:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
فلاحت پیشه:

طیف‌وحدت گراپیروز انتخابات فراکسیون اصولگرایان بود

**"حشمت الله فلاحت پیشه"، طیف وحدت گرا را پیروز انتخابات هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان دانست و گفت: نتایج این انتخابات بیانگر واقعیت مجلس بود.

نماینده اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به نتایج انتخابات روز گذشته هیات رئیسه فراکسیون اکثریت، تصریح کرد: نتایج بدست آمده بعضی از رقابت‌ها در مجلس جدی نیست و بیش از آنچه که هست جدی نشان داده می‌شود.

وی افزود: دوستانی که بحث رقابت برایشان خیلی مهم است، بهتر است که در جهت تفاهم طرح ریزی کنند.

فلاحت پیشه گفت: این معنا دارست که یک سری از همکاران ما در مجلس هر موضعی که می‌گیرند، طیف گسترده‌ای مقابلشان شکل می‌گیرد و این نشان دهنده روحیه غیر تفاهمی آنهاست.

وی ادامه داد: مثلا این جالب است که اولین بحثی که این افراد در مجلس شروع کردند، این بود که ما باید بگوییم چه کسی اصولگراست و نه اینکه اساسنامه مشخص کند چه کسی اصولگراست، در حالی که اصولگرایی یک طیف گسترده‌ای بود که در مجلس شکل گرفت و بیش از 220 نفر برای عضویت در این فراکسیون ثبت نام کردند که همان هم ملاک قرار گرفت بنابراین نمی‌شود یک سری افراد این ادعا را مطرح بکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: معتقدم اگر سوابق رفتاری و گفتاری افراد را کنار هم بگذاریم شاید خیلی از کسانی که هیچ ادعایی ندارند بیشتر از کسانی که ادعا دارند، اصولگرا باشند.

وی با بیان اینکه طیف وحدت گرا پیروز انتخابات هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان است، گفت: ضرورت دارد این طیف به سمت تفاهم با همه زیر مجموعه‌های اصولگرایان، حتی طیف نزدیک به دولت پیش برود چون چیزی که برای ما اهمیت دارد اول اداره امور مملکت و بعد حفظ شان و جایگاه مجلس است.

نماینده اسلام آباد غرب گفت: امیدواریم این کار را آقای لاریجانی و دیگر دوستان ادامه دهند و ما بیش از این شاهد شکل‌گیری یک سری رقابت‌های خارج از ظرفیت مجلس در این رابطه نباشیم.

  • کد خبر : 11141
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار