خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/07 - 15:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عضو فراکسیون کارگری مجلس:

طرح بیمه بیکاری به عنوان یک اولویت مهم پیگیری خواهد شد

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از پیگیری و اجرای طرح بیمه بیکاران به عنوان یک اولویت کاری مهم در این فراکسیون خبرداد.


"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص نقش فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون کارگری از جمله فراکسیون‌های فعال مجلس به حساب می‌آید و عملکردش به گونه‌ای است که هر ماه تشکیل جلسه می‌دهد.

وی با اشاره به مشکلات کارگران در مسایل حقوقی و معیشتی پرداخت و افزود: فراکسیون کارگری مجلس  براساس وظیفه‌ای که به عهده دارد هر ماه با تشکیل جلسه‌های کاری مسایل کارگران در حوزه استخدام آنان و بحث نیروی کار و اصلاح برخی قوانین کارگری را مورد  بررسی قرار می‌دهد.    

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآورشد:فراکسیون کارگری مجلس جدی ترین طرحی که دنبال می کند "طرح بیمه بیکاری" است که در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است.

نماینده مردم ایلام،مهران وشیروان چرداول خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون کارگری مجلس معتقدند باید برای افراد بیکار جامعه اقدام عاجلی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: قرار دادن بیمه بیکاری برای افراد بیکار می‌تواند تاثیر بسیارزیادی در آرمش و ایجاد امنیت در میان کارگران ایفا کند.

 

  • کد خبر : 39037
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار