خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/08 - 19:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سخنگوی فراکسیون مهرورزی تأکید کرد:

ضرورت ایجاد تعامل میان مردم و مسئولان

سخنگوی فراکسیون مهرورزی با تأکید بر لزوم ایجاد تعامل میان مردم و مسئولان گفت: فراکسیون مهرورزی در راستای ایجاد رابطه متقابل بهتر میان مردم و مسئولان گام برمی دارد.


"سیدسلمان ذاکر"، در گفت‌وگو با خانه ملت، ضمن اشاره به دیدار اعضای این فراکسیون با ریاست مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست فراکسیون مهرورزی با لاریجانی، پیرامون محورهای عملیاتی فراکسیون مهرورزی بحث و تبادل نظر شد و نوع رویکرد سیاسی و اجتماعی این فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم ارومیه تأکید کرد: برابر با اساسنامه فراکسیون مهرورزی و براساس مذاکرات انجام شده، محور حرکت این فراکسیون، ابلاغ سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در خصوص نظام اداری است.



ذاکر با اشاره به احتمال بروز اختلاف میان مردم و نهادهای اداری، تصریح کرد: فراکسیون مهرورزی در راستای حل اختلافات احتمالی میان مردم و مسئولان نهادهای اداری و دولتی تلاش می کند تا تعامل و ارتباط متقابل هرچه بهتر و بیشتر، میان مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی برقرار شود.



فراکسیون مهرورزی در اردیبهشت ماه سال 1389 و با عضویت بیش از 90 نفر از نمایندگان مجلس تشکیل شد. سیدکاظم موسوی رئیس این فراکسیون و حسن غفوری‌فرد و مهدی عیسی‌زاده، نایب رئیسان این فراکسیون هستند.

  • کد خبر : 39191
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار