خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/11 - 17:20
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
بنایی خبر داد

صدر برای ریاست لاریجانی بر فراکسیون اصولگرایان تلاش می کند

**عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس اظهار داشت: آقای لاریجانی علی‌رغم مشغله‌های فراوانی که داشته‌اند مدیریت موفقی را طی یک سال گذشته در فراکسیون اصول‌گرایان داشته‌اند.

علی بنایی که در گفتگو با خبرنگار خانه ملت سخن می‌گفت افزود: برخلاف آنچه برخی دوستان می‌گویند لاریجانی به طور اصولی نقش فعالی را در فراکسیون اصولگرایان ایفا کرد و با وقت کافی و قوت به اداره فراکسیون پرداخت.

وی در پاسخ به این سئوال که ارزیابی شما در خصوص کاندیداتوری احتمالی آقایان صدر و آقاتهرانی چیست گفت: در مورد آقای صدر باید بگویم که در مذاکره‌ای که چهارشنبه گذشته با ایشان داشتیم صراحتاً اعلام کردند که گزینه فراکسیون اصولگرایان لاریجانی هستند و تاکید کردند که همگی باید برای مدیریت ایشان برفراکسیون تلاش کنیم.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان در ادامه اظهار داشت: تمرکز اصولگرایان بر مدیریت شخص لاریجانی بر فراکسیون موجب همگرایی اصولگرایان در فراکسیون و صحن علنی خواهد شد و درغیر این صورت شاهد واگرایی اصول‌گرایان خواهیم بود که در نهایت نتایج مثبتی را برای اصول‌گرایان به همراه نخواهد داشت.

وی افزود: تدبیر، سیاست و مدیریت ایشان در صحن علنی و اتخاذ مواضع مقتدرانه برای مجلس و فراکسیون طی یک سال گذشته تقویت اصول‌گرایی را به همراه داشته است.

  • کد خبر : 10937
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار