خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 16:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در جلسه هفته آینده شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان صورت می‌گیرد

صالحی و بهبهانی در آزمون اعتماد اصولگرایان

**نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به جلسه هفته آینده فراکسیون متبوعش در روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیرامون رای اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه و استیضاح وزیر راه تصمیم گیری خواهد شد.

"محمدرضا باهنر" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه ظهر امروز هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان، اظهار داشت: از آنجا که مجلس شورای اسلامی به مناسبت اربعین حسینی فردا جلسه علنی خواهد داشت و تا آخر هفته جلسه دیگری نخواهد داشت، بنابراین براساس برنامه‌ریزی انجام شده در جلسه یکشنبه هفته آینده موضوع رای اعتماد به دکترصالحی و در جلسه روز سه شنبه نیز موضوع استیضاح وزیر راه در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان افزود: بر این اساس شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان صبح روز یکشنبه جلسه‌ای را با حضور دکتر صالحی تشکیل خواهد داد تا ایشان علاوه بر بیان نظرات و برنامه‌های خود در سمت وزارت امورخارجه، به سوالات اعضای شورای مرکزی نیز پاسخ دهند تا تصمیم‌گیری نهایی در خصوص رای یا عدم رای اعتماد به ایشان گرفته شود.

رییس کمیسیون تلفیق همچنین به استیضاح وزیر راه اشاره کرد و گفت: درجلسه روز یکشنبه شورای مرکزی فراکسیون همچنین موضوع استیضاح وزیر راه مورد بحث و بررسی قرارخواهد گرفت و اگر فرصتی فراهم شد مجمع عمومی فراکسیون عصر روز یکشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و موضوعات و سوالات نمایندگان استیضاح کننده با حضور وزیر به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

باهنر خاطرنشان ساخت: نتیجه تصمیمات فراکسیون اصولگرایان پیرامون رای اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه و استیضاح وزیر راه در روز رای اعتماد و استیضاح اعلام خواهد شد.

  • کد خبر : 36345
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار