خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/31 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رهبر به خانه ملت خبر داد

شکایت کمیسیون حقوقی و قضایی و بادامچیان به هیئت داوری اصولگرایان

**عضو هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: بادامچیان به خاطر مطالب موهن برخی سایت ها و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به خاطر اظهارات یک نماینده به هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان شکایت کردند.

"محمدتقی رهبر" نماینده اصفهان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص شکایت اسدالله بادامچیان نماینده تهران به هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان گفت: آقای بادامچیان ادعا کرده است که بعضی از سایت ها که به نوعی با نمایندگان مجلس مرتبط هستند، مطالبی موهن به وی نسبت دادند و باید این موضوع رسیدگی شود که چرا این سایت ها آن مطالب را منتشر کردند.

وی با اشاره به شکایت برخی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به هیئت داوری گفت: این شکایت در رابطه با اظهارنظر یکی از نمایندگان مبنی بر سفر حج عمره نمایندگان با هزینه مجلس است که شاکیان شکایت خواستار رسیدگی شدند. البته غیر از این شکایت برخی از نمایندگان که در روزهای گذشته به حج عمره رفتند به اینجانب مراجعه کرده و اعتراض خود را شفاها بیان داشتند.

رهبر گفت: اعضای هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان روز گذشته در گوشه ای از صحن مجلس در خصوص این شکایت ها صحبت کردند اما نتیجه گیری به جلسه بعدی هیئت داوری موکول شد.

خبر سفرحج نمایندگان با هزینه مجلس توسط کمیسیون حقوقی و قضایی و هیئت رئیسه مجلس تکذیب شد.

  • کد خبر : 22923
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار