خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/03 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
ابراهیمی به خانه ملت خبر داد

شکایت از نمایندگان حاضر در تجمع مقابل مجلس

**رئیس هیات داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از شکایت شفاهی و کتبی برخی از اصولگرایان از نمایندگان حاضر در تجمع روز سه شنبه مقابل مجلس خبر داد.

"حسین ابراهیمی" رئیس هیات داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تجمع روز سه شنبه دانشجویان مقابل مجلس و توهین به مجلس و رئیس مجلس در این تجمع گفت: خیلی از نمایندگان اصولگرای مجلس به هیات داوری مراجعه کرده و به صورت شفاهی اعتراض خود را نسبت به توهین به مجلس و همچنین حضور برخی از نمایندگان در این تجمع اعلام داشتند.

وی افزود: ما به عنوان هیات داوری از نمایندگان خواستیم که اگر شکایتی دارند کتبا آن را تحویل هیات داوری دهند که تاکنون یکی از نمایندگان شکایت کتبی خود را در این زمینه به هیات داوری تحویل داده است.

نماینده بیرجند در مجلس با بیان این که از تجمع مقابل مجلس و حضور برخی از نمایندگان در  آن و سخنرانی آنان فیلم تهیه شده، گفت: هیات داوری تصمیم دارد تا این موضوع را بررسی کند و همچنین سخنرانی آن عده از نمایندگان در این هیات مورد بازبینی قرار دهد.

ابراهیمی گفت: بعد از بازبینی و بررسی موارد، چنانچه نیاز باشد از نمایندگانی که در آن تجمع حضور یافته بودند دعوت می شود تا با حضور در هیات توضیحات خود را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: هیات داوری با جدیت این موضوع را پیگیری می کند و اگر نماینده ای برخلاف مرامنامه اصولگرایان مطالبی گفته باشد هیات در مورد آن تصمیم گیری خواهد کرد.

رئیس هیات داوری تصریح کرد: محور شکایت حضور برخی از نمایندگان در میان تجمع کنندگان و توهین تجمع کنندگان به مجلس می باشد.

  • کد خبر : 20133
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار