خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/12 - 15:14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
فراکسیون بیداری اسلامی با امضای 160 نماینده اعلام موجودیت کرد

شهاب‌الدین صدر: دیدار با انقلابیون منطقه در دستور کار فراکسیون بیداری اسلامی

فراکسیون بیداری اسلامی صبح امروز با اعلام عضویت بیش از 160 نماینده به ریاست "سیدشهاب‌الدین صدر"، نایب رئیس دوم مجلس اعلام موجودیت کرد. صدر از تصمیم این فراکسیون برای رصد جزء به جزء فرآیند بیداری اسلامی و دیدار با انقلابیون منطقه خبر داد.


"سیدشهاب‌الدین صدر" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان اینکه بیش از 160 نفر از نمایندگان در فراکسیون بیداری اسلامی ثبت نام کرده‌اند، از برگزاری اولین نشست این فراکسیون در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به احتمال زیاد اولین نشست فراکسیون بیداری اوایل هفته جاری برگزار می‌شود.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این فراکسیون بعنوان زیرمجموعه مجمع اصولگرایان مجلس و هم جهت با فراکسیون‌های اصولگرا فعالیت خواهد کرد.



 



دیدار با گروه‌های انقلابی منطقه و رهبران جریان‌ بیداری اسلامی



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فراکسیون بیداری اسلامی، فرآیند بیداری اسلامی و تحولات موجود در منطقه را جزء به جزء رصد می‌کند، تأکید کرد: در صورت لزوم از طریق این فراکسیون برنامه‌هایی برای دیدار با گروه‌های انقلابی منطقه که علیه استبداد آمریکایی اسرائیلی مبارزه می‌کنند، برگزار خواهیم کرد.



وی همچنین افزود: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی که در صورت لزوم برگزار می‌شوند، شناخت دقیق‌تر جریان‌ بیداری اسلامی در منطقه و همفکری و اعلام حمایت از انقلابیون منطقه است.



 



بیداری اسلامی منطقه ادامه حرکت اقلابی مردم ایران است



شهاب‌الدین صدر همچنین در یادداشتی که برای معرفی بیداری اسلامی در پایگاه اطلاع‌رسانی شخصی خود قرار داده، تصریح کرده است: امواج گسترده بیداری اسلامی که امروز کشورهای عربی، خاورمیانه، شمال آفریقا و حتی کشورهای اروپایی را یکی پس از دیگری در بر می گیرد، بدون شک از برکات انقلاب اسلامی ایران و رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و هدایت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ( مدظله العالی ) است.



وی با بیان اینکه نقطه عزیمت اصلی تحولات منطقه "اسلام گرایی" بوده است، تأکید می‌کند: نقش انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته در شکل‌گیری، الگودهی ، هدایت و مدیریت این بیداری اسلامی ، نقشی کلیدی و استراتژیک بوده است.



 



خواص سیاسی و لزوم موضع‌گیری منطقی در قبال بهترین روزهای منطقه



نایب رئیس مجلس در بخشی از سخنان خود با تأکید بر اینکه خواص سیاسی کشور باید نقش مؤثری در جریان بیداری اسلامی منطقه ایفا کنند، تصریح می‌کند: اگر خواص سیاسی کشور نتوانند نقش تاریخی خود را در بهترین روزهای ایران و منطقه خاورمیانه به درستی ایفا کنند و با دامن زدن به اختلافات داخلی و حرکت در حاشیه ، آب در آسیاب دشمن بریزند ،‌ نباید توقع داشت که مدیریت و نقش ایران اسلامی ، بتواند مدیریت اسرائیلی –آمریکایی حاکم بر بسیاری از کشورهای منطقه را شکست دهد .

  • کد خبر : 55716
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار