خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/10 - 18:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
اسماعیلی با اشاره به جلسه عصر امروز فراکسیون اصولگرایان؛

رای به استیضاح به‌تصمیم شخصی نمایندگان موکول شد

**عضو هئیت رییسه فراکسیون اصولگرایان از عدم رای گیری در خصوص استیضاح وزیر راه و ترابری در فراکسیون اصولگرایان خبر داد.

"ولی اسماعیلی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت در مورد جلسه فراکسیون اصولگرایان با حضور وزیر راه و ترابری گفت: این جلسه با حضور ۹۰ نفر از اعضای مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان تشکیل شد و دلیل آنکه کمتر از نصف اعضا حضور داشتند آن بود که مجمع عمومی بدون هماهنگی قبلی و به شکل اضطرار دعوت شدند.
وی افزود: بهبهانی در مورد مشکلات ناوگان هوایی و ریلی توضیح داد و به فرسود بودن آن‌ها اذعان کرد و بعد برنامه‌های خود را جهت نوسازی این دو ناوگان تشریح نمود.
عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان راجع به حضور نمایندگان طراح استیضاح تصریح کرد: ۵ یا ۶ نفر از امضا کنندگان در جلسه شرکت داشتند و پیرامون مشکلات حمل و نقل هوایی، لزوم آموزش خلبانان حرفه‌ای و نحوه اختصاص بودجه وزارتخانه در شبکه ریلی، جاده‌ای و ناوگان هوایی گلایه‌هایی را مطرح کردند.
وی اضافه کرد: جمع بندی نقطه نظرات حاضرین در دو محور قابل بیان است. عده‌ای معتقد بودند اگر وزیر عزل شود بهبود امور در عرصه راه و ترابری تسریع خواهد شد و برخی نیز بر ادامه وزارت بهبهانی تاکید داشتند و می‌گفتند که عملکرد وی خوب بوده و فقط نیاز به حمایت بیشتر مجلس و دولت دارد.
نماینده گرمی با بیان اینکه مسئله‌ای مبنی بر استعفای شخص وزیر مطرح نشد، خاطرنشان کرد: در پایان جلسه راجع به استیضاح بهبهانی رای گیری نشد و به نمایندگان اختیار داده شد تا در صحن علنی بنا به تشخیص خود عمل کنند.

  • کد خبر : 36868
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار