خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 18:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
کریمی فیروزجایی خبر داد؛

رای اعتماد فراکسیون اصولگرایان به 4 وزیر پیشنهادی دولت

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگریان مجلس شورای اسلامی از رای موافق اعضای این فراکسیون به 4 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور خبر داد.


"علی کریمی فیروزجائی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز- سه شنبه 11 مردادماه - مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان گفت: در جلسه امروز که با حضور 120 نفر از اعضا تشکیل شد، ابتدا 10 نفر از نمایندگان به بیان و ارائه دیگاه‌ها و پیشنهاد های خود پرداختند.



نماینده بابل افزود: در ادامه جلسه هر یک از 4 گزینه پیشنهادی دولت به ترتیب به ارائه دیدگاه­ها و معرفی برنامه های خود پرداختند که البته در این بین به سوالات نمایندگان نیز پاسخ دادند.



وی با بیان این که رای گیری در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان به صورت استمزاجی انجام شد، تصریح کرد: پس موافقت اکثریت اعضا، در صحن علنی تلاش خواهد شد تا 4 گزینه پیشنهادی دولت بتوانند سکان وزاتخانه های مربوطه را در دست بگیرند.



محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"، ‌"رستم قاسمی"، ‌ "محمد عباسی" و"مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی، ‌ نفت، ‌ وزرش و امورجوانان و صنعت، ‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55623
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار