خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/20 - 15:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
افتخاری خبر داد:

دیدار فراکسیون زنان و احمدی‌نژاد در اجلاس وزرای زن

**سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، از حضور اعضای فراکسیون متبوعش در نشست مشترک با رییس جمهوری و دست‌اندرکاران اجلاس OIC (اجلاس وزرای زن عضو سازمان کنفرانس اسلامی) در عصر روز گذشته خبر داد.

"لاله افتخاری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه در این جلسه از بانوان فعالی که برای برگزاری این اجلاس همکاری کرده بودند، تقدیر و تشکر شد، اظهار کرد: بخشی از این جلسه به ارائه گزارشی از سوی رئیس مرکز امور زنان ریاست جمهوری در خصوص برگزاری اجلاس OIC (اجلاس وزرای زن عضو سازمان کنفرانس اسلامی) اختصاص داشت.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، افزود: در این نشست که اعضای فراکسیون زنان، اعضای مرکز امور زنان ریاست جمهوری و خانم‌های سایر دستگاه‌ها در آن حضور داشتند، بیانیه‌ای نیز از سوی برگزارکنندگان اجلاس ارائه شد.

وی همچنین به صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد و تشکر او از برگزارکنندگان اجلاس اشاره کرد و گفت: آقای احمدی‌نژاد بر تداوم این‌گونه همایش‌ها و گسترش مخاطبان این نشست‌ها تاکید کرد.

به گفته افتخاری، رییس جمهوری در ادامه سخنرانی خود به بحث عدالت، کمالات انسانی و مسائل حقوق بشری در مورد زن اشاره و همچنین بر لزوم انعکاس دیدگاه‌های اسلامی در دنیا تاکید کرد.

  • کد خبر : 37641
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار