خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/07 - 14:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
حسینی خبر داد:

دیدار فراکسیون روحانیون با مراجع تقلید پیرامون انتخابات آتی مجلس

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اعلام خبر دیدار اعضای این فراکسیون با مراجع تقلید عظام گفت: بررسی مسائل مهم سیاسی اجتماعی، انتخابات آینده مجلس، موضوعات مربوط به فرهنگ عمومی و همچنین نقش روحانیت در جمهوری اسلامی از موضوعاتی است که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


سیدعلی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدارهای اعضای فراکسیون روحانیون با مراجع عظام تقلید افزود: برای حفظ ارتباط نمایندگان روحانی مجلس با دفاتر و همچنین شخص مراجع تقلید همواره جلساتی برگزارمی شود که در این دیدارها دغدغه های نمایندگان مطرح و توصیه هایی نیز از طرف مراجع تقلید ارائه شود.



نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بررسی مسائل مهم سیاسی اجتماعی کشور را از موضوعات مورد بحث عنوان کرد و ادامه داد: در عین حال به دلیل در پیش رو داشتن انتخابات مجلس صحبت هایی درباره حضور پرشور مردم در عرصه سیاسی کشور صورت خواهد گرفت.



وی همچنین به طرح موضع دولت نسبت به مسائل فرهنگی و مذهبی در این جلسات اشاره و بیان کرد: دولت در ابتدای کار با پشتوانه نهادهای مذهبی و اندیشه های دینی روی کار آمد ولی در دور دوم ریاست جمهوری می بینیم که از شعارها و عملکرد قبل خود فاصله گرفته است و مسائلی مطرح می شود که به نوعی فرهنگ اسلامی تحت الشعاع مسائل ملی و تاریخی قرار می گیرد.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: حتی در مواردی از فرهنگ ملی به جای فرهنگ اسلامی و از بیداری انسانی به جای بیداری اسلامی یاد می شود.



وی ادامه داد: در مواردی هم شاهدیم که گفته می شود ما اصلا جنگ فرهنگی نداریم، این در حالی است که مقام معظم رهبری، روحانیت و مراجع تقلید بارها به شبیخون و تهاجم فرهنگی اشاره کرده اند.



عضو فراکسیون روحانیون مجلس تاکید کرد: طی صحبت هایی که مراجع عظام تقلید انجام شده، آنچه که از فحوای کلام آنها برمی آید بیانگر این است که ماهیت انقلاب ما اسلامی بوده و مسائل دینی و شرعی باید در راس مسائل و دغدغه های مسئولان قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 61802
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار