خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/30 - 18:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رئیس جمهور، رئیس سازمان ملی جوانان را معرفی کرد

دهقانی: اقدامات دولت در جهت عکس قانون است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه دولت به مصوبه‌ها و ابلاغیه‌های مجلس بی‌اعتناست، گفت: با گذشت مهلت قانونی معرفی وزیر ورزش و جوانان رئیس جمهور هنوز این وزیر را به مجلس معرفی نکرده است.


" محمد قیوم دهقانی" به خبرنگار خانه ملت گفت: آقای احمدی نژاد با معرفی و انتصاب رئیس سازمان ملی جوانان منظور دیگری غیر از اعلام رسمی بی اعتنایی به مجلس ندارد.



نماینده ایرانشهر، سرباز والگان و بخش‌های لاشار، فنوج، بنت و آشار افزود: دولت موظف بود ظرف مهلت 23 روز از تصویب طرح تأسیس وزارت ورزش و جوانان، وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.



دهقانی افزود: انتصاب رئیس سازمان ملی جوانان در حالی صورت می گیرد که قراراست طبق قانون تا قبل از پایان سال جاری این سازمان در وزارت ورزش و جوانان ادغام شود.



وی تصریح کرد: با گذشت 23 روز از تصویب طرح مجلس برای تآسیس وزارت ورزش و جوانان و ابلاغ قانون از سوی رئیس مجلس به رئیس جمهور، هنوز کسی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزات ورزش و جوانان به مجلس معرفی نشده است.



وی گفت: از نظر ما بسیاری از اقدامات دولت که در جهت عکس قانون انجام می‌گیرد، نشان‌گر بی‌اعتنایی دولت به تفکیک قواست.



این نماینده با ابراز نگرانی و تأسف خود از روند روزافزون قانون شکنی دولت، خاطرنشان کرد: هیات رئیسه مجلس باید هرچه سریع‌تر با تدوین راهکاری اساسی از تخلفات بیش از این دولت جلوگیری کنند.

  • کد خبر : 38531
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار