خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/01 - 14:43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت فراکسیون بیداری اسلامی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

در آستانه روزجهانی قدس، فراکسیون بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت آن است و باتوجه به تحولات خاص منطقه ای و بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان، امت اسلامی امروز، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و یکپارچگی است.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)،‌ متن کامل فراکسیون بیداری اسلامی به این شرح است: ابتکار هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تنها یک نام‌گذاری نبود، بلکه یک جریان سازی فرهنگی، سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت و بیداری اسلامی جهان اسلام بود که ثمره آن اکنون به بار نشسته است.



به فضل الهی جهان اسلام بیدار گشته و معادلات منطقه ای و جهانی به نفع مسلمانان و نهضت بیداری اسلامی تغییرات شگرفی یافته است به گونه ای که هر روز شاهد پیروزی و موفقیت مسلمانان بیدار در منطقه، کشورهای غربی، خاورمیانه، شمال آفریقا، حتی در قلب اروپا هستیم و از سوی دیگر شاهد شکست و رسوایی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عمال و حامیان آنها در منطقه هستیم کما اینکه سقوط رژیم های مصر، لیبی، یمن و تونس از نمونه های بارز آن می باشد.



روز قدس نماد آزادی خواهی، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی جهان اسلام است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان بکشند.



روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت آن است و باتوجه به تحولات خاص منطقه ای و بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان، امت اسلامی امروز، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و یکپارچگی است.



انقلاب اسلامی ایران نقطه عزیمت و الگوی نهضت های اسلامی شکل گرفته در منطقه است و آنچه ضامن این الگو بخشی بیداری اسلامی می باشد، کلمه توحید و وحدت کلمه مردم ایران است.



مردم همیشه در صحنه ایران به دنیا ثابت کرده اند که با پیروزی از ولایت مطلقه فقیه و وحدت و همدلی خود همواره دشمنان اسلام و نظام را مایوس نموده اند.



فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی از مردم فهیم، آگاه و عدالت طلب ایران اسلامی دعوت می نماید با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخ قاطعانه ای به جنایات و شیطنت های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آزادی قدس شریف، فلسطین عزیز و سایر کشورهای در بند استکبار جهانی را نزدیک و محتوم می داند.

  • کد خبر : 57175
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار